Pirmasis gedimas paveikė visus 2006-ųjų spalio 3-ios iki 2010-ųjų sausio 17-os pagamintus „Veyron“ bei nuo 2009-ų rugsėjo 29-os iki 2010-ų birželio 30-os pagamintus „Veyron Grand Sport“. Visų „infekuotųjų“ – 72.
Problema – degalų lygio rodyklė, galinti atvaizduoti klaidingą bake esančio benzino kiekį. Apsilankius „Bugatti“ atstovybėje, bus pakeista degalų kiekį matuojanti „plūdė“ ir atnaujinta automobilio programinė įranga.
Antroji problema palietė 13-a „Bugatti Veyron“, pagamintų nuo 2006-ųjų spalio 3-ios iki 2006-ųjų gruodžio 22-os. Šiuose modeliuose elektros laidas („pliusas“), jungiantis akumuliatorių su automobilio generatoriumi, yra netinkamai izoliuotas ir gali būti paveiktas korozijos bei perkaisti.
Nors su tuo susiję incidentai nebuvo užfiksuoti, „Bugatti“ pasiryžę ištaisyti savo klaidą pakeičiant generatorių bei laidą.
Trečioji problema liečia 87-is modelius. Tai nuo 2006-ų kovo 10-os iki 2012-ų kovo 9-os pagaminti „Veyron“, nuo 2009-ų rugsėjo 29-os iki 2014-ų spalio 14-os pagaminti „Veyron Grand Sport“ ir nuo 2011-ų vasario 18-os iki 2012-ų rugpjūčio 17-os pagaminti „Veyron Super Sport“.
Čia problema pastebima dar mažiau – aliuminio atramos, skirtos keltuvui atremti, gali būti paveiktos korozijos ir nukristi nuo automobilio. Jeigu tai įvyktų „Veyron“ važiuojant, nukritusi detalė gali sukelti pavojų kitiems eismo dalyviams.
„Bugatti“ šią problemą ištaisys prikniedydami aliuminio atramas ir įmontuodami papildomas tarpines.
Automobilių savininkams buvo išsiųsti įspėjimai apie reikalingą apsilankymą servise.