Atrodo, kad tai bus automobilis, neteikiantis jokių vilčių kitiems superautomobilių gamintojams, nebent „Koenigsegg Regera“, kuris yra vienas pirmųjų hyperautomobilių.
Visai neseniai interneto platybėse pasirodęs vaizdo įrašas, kuriame „LaFerrari“ aplenkia galingąjį „Veyron“ sukėlė automobilių gerbėjų susidomėjimą ir nuostabą, tačiau panašu, kad „Bugatti“ neleis pasikartoti panašiam dalykui.
Skelbiama, kad „Veyron“ įpėdinis pasieks stulbinamus 1500 Nm sukimo momentą, bus žymiai lengvesnis ir turės apie 92 proc. daugiau naujų arba patobulintų detalių.
Kalbama, kad naujasis „Chiron“ pasieks sunkiai protu suvokiamą 463 km/val greičio ribą. Turint galvoje, kad tik nedaugelis „Veyron“ vairuotojų yra pasiekę 400 km/val ribą ir tai visi – uždaroje trasoje.
Vėlesnės „Chiron“ modifikacijos gali pasiekti serijiniu būdu gaminamo automobilio rekordą. Jeigu „Chiron“ bus sukurtas artimiausiu metu, jam, bent kolkas, nebūtų lygių.