Iš tiesų visi supranta, kad „Bugatti Veyron“ vairuotojai yra turtingi žmonės ir dideli remonto kaštai jų negąsdina. Dar daugiau – pirkdami tokios vertės automobilį, į kurį įdėta nemažai rankų darbo, žmonės supranta, kad jo detalės kainuos labai brangiai. Juk pasaulyje yra tik kiek daugiau nei 400 „Bugatti Veyron“ automobilių, todėl atsarginės detalės jiems yra gaminamos mažais kiekiais. Kita vertus, „Bugatti Veyron“ yra „Volkswagen“ koncerno kūrinys, o juk VW automobilių detalių kainos dažnai nėra labai didelės?
Jungtinių Amerikos Valstijų aplinkos apsaugos agentūra fiksuoja automobilių remonto kainas, kurias numato gamintojas. Tai leidžia geriau įsivaizduoti, kiek kainuoja „Bugatti Veyron“ remontas. Štai degalų bakas yra viena iš brangiausių detalių – jo kaina siekia 20 tūkstančių dolerių. Dar 23 tūkstančius kainuoja jo pakeitimas. Gerai bent tai, kad degalų bako daugeliui automobilių keisti apskritai niekada nereikia.
Tuo tarpu turbokompresoriai yra gendanti detalė, o „Veyron“ jų turi visus keturis. Viena turbina kainuoja 6,4 tūkstančius dolerių, tačiau „Bugatti“ pataria vienos nekeisti – geriau jau keisti abi vienoje pusėje. Tai iš viso kainuos 21 tūkstantį dolerių.
Tiesa, ne visos detalės yra tokios brangios. Štai vienas akceleratoriaus mechanizmas („throttle body“) kainuoja 256 dolerius, bet jo keitimas kainuoja 1,6 tūkstančius. Tiek pat kainuoja pakeisti ir aukščio virš jūros lygio jutiklį, bet ši detalė kainuoja 550 dolerių. Išmetimo kolektorius kainuoja 1,8 tūkstančius, jo keitimas – 19,2 tūkstančius dolerių.
Tačiau „Bugatti Veyron“ išlaikymo išlaidos nėra susijusios tik su remontu. Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad „Veyron“ savininkai savo automobilius saugo, todėl jiems daug remonto nereikia. O štai įprasto serviso išvengti sunkiau. Pakeisti „Bugatti Veyron“ variklio alyvą kainuoja daugiau nei 20 tūkstančių dolerių. Tokia kaina, aišku, yra susijusi su „Bugatti“ vardu – nedaug servisų teikia paslaugas tokiems automobiliams. Tačiau ir pati procedūra yra sudėtingesnė nei galima pamanyti – reikia nuimti variklio apsaugas, atsukti net 16 alyvos ištekėjimo angų (jūsų automobilis greičiausiai turi vieną), oro filtrų keitimui reikia išmontuoti posparnius. Darbo tikrai daug, o klaidos kaina – didžiulė.