„Bumfix“ atstovai teigė, kad sistemoje užklausas siųsti galima ir neužsiregistravus. Nepaisant to, registruotų vartotojų jau yra per 5 tūkstančius, o iš viso užklausas išsiuntė 28 tūkst. unikalių vartotojų.
Įmonės „Autominutė“ vadovo Dariaus Kišeniaus teigimu, toks detalių paieškos būdas yra žymiai patogesnis, negu skambučiai pardavėjams, nes pavyksta išvengti užimtų telefono linijų, gausybės pokalbių su atsakingais įmonių darbuotojais. Detalių paieškoje „Bumfix“ užtenka išsiųsti vieną užklausą ir ramiai laukti pasiūlymų.
„Autominutėje“ dirbantis vadybininkas Eugenijus, priimantis pirkėjų užklausas iš „Bumfix“ sako, kad kasdien sulaukiama daugiau nei 100 užklausų. Dėl to, kaip vairuotojai jas pildo, Eugenijus teigė priekaištų neturintis.
„Vairuotojų ieškomų detalių spektras platus – nuo mažiausių smulkmenų iki stambių detalių, tačiau populiariausios ar išskirtinės detalės įvardinti negalėčiau, – sakė pašnekovas. – Visgi, 60-70 proc. vartotojų ieško detalių mašinoms, pagamintoms nuo 2006 metų.“
Įmonei „Autominutė“ prieš 8 mėnesius prisijungus prie „Bumfix“ detalių paieškos sistemos, buvo sulaukta beveik 16 tūkst. užklausų, iš kurių 800-ams buvo išsiųsti asmeniniai pasiūlymai.
„Alternatyvus detalių paieškos būdas, kurį siūlo „Bumfix“, iš tiesų yra geras, paprastas ir padedantis išvengti chaoso. Pateikus užklausą, žmogui nebereikia toliau rūpintis paieška – tai už jį padaro sistema“, – pažymėjo pašnekovas.