Būsimo vairuotojo mama skundžiasi šlubuojančia elektroninės registracijos sistema, o „Regitra“ tikina, kad to negali būti

Nuo 2004 m. būsimųjų vairuotojų egzaminavimo registracija persikėlė į elektroninę erdvę. „Regitros“ atstovai sako, kad iki šiol sistema veikė be rimtų sutrikimų. Tačiau vieno nepatenkinto jauno kliento mama tvirtina, kad sistema Œlabai klysta. Jai netgi kyla įtarimų, kad įmonės specialistai naudojasi darbine padėtimi.
„Regitros“ automobilis
„Regitros“ automobilis / „Regitros“ nuotr.

Atvyko laiku, bet pavėlavo

15min.lt redakciją pasiekė laiškas, kuriame skaitytoja Eugenija pasakoja, į kokią situaciją pateko jos sūnus. Kaip ir dera šiuolaikiškam jaunuoliui, į praktinį egzaminą jis registravosi internetu. Pirmas bandymas buvo nesėkmingas, nes sistema atvėrė tuščią langą ir registracija liko neužbaigta. Registruojantis pakartotinai, lange jau buvo nurodytas laikas, kurį vaikinas užsirašė į užrašų knygelę.

„Prieš vykdamas laikyti egzamino, dar kartą pasitikslino pasižymėtą laiką – 15 val.30 min. „Regitroje“ jam pasakė, kad turėjo atvykti 13 val. 30 min. Buvo pasakyta, kad su sistema nepasiginčysi“, – dėsto skaitytoja.

Pagal „Regitroje“ galiojančias taisykles, būsimas vairuotojas gali registruotis praktikos egzaminui, jei yra sulaukęs Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme nustatyto amžiaus, galioja jo išlaikytas teorijos egzaminas ir jei buvo užsiregistravęs į egzaminą (ne anksčiau nei prieš mėnesį iki pakartotinės registracijos datos) bei į jį neatvyko. Užsiregistruoti į egzaminą galima tik tuo atveju, jei tenkinamos visos minėtos sąlygos.

Nusiskundimą pateikė anonimiškai

Kadangi oficialiai vaikinas pavėlavo į egzaminą dviem valandom, į kitą gali registruotis ne anksčiau, kaip po mėnesio nuo neatvykimo į dienos. Anot Eugenijos, tokia pati situacija kiek anksčiau iškilo ir tame pačiame name gyvenančiam sūnaus draugui.

Ar tai sistemos klaidos? Ar tai spekuliacija sistema? O gal registracija tokia sudėtinga, kad ne bet kuris suaugęs gebės tai padaryti? Ir reikia keisti pačią sistemą ją suprastinant?

„Ar tai sistemos klaidos? Ar tai spekuliacija sistema? O gal registracija tokia sudėtinga, kad ne bet kuris suaugęs gebės tai padaryti. Ir reikia keisti pačią sistemą ją supaprastinant?“ – klausimais savo laišką baigia skaitytoja.

Tą pačią situaciją moteris aprašė ir „Regitros“ nusiskundimų tinklalapyje. Įmonės generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas kalbėjo, kad, siekiant nustatyti šio nusiskundimo pagrįstumą jau išsiųsta užklausa ją pateikusiam asmeniui.

„Kol kas nežinome kas, kada ir kur registravosi. Paprašėme papildomų duomenų tam, kad galėtume pasitikrinti, ar iš tiesų galėjo įvykti kokia nors klaida“, – aiškino „Regitros“ atstovas.

Jei ras klaidą, atsiprašys

Anot jo, tokių atvejų įmonės istorijoje kol kas nepasitaikė. Nesusipratimas galėjo įvykti nebent tuo atveju, jei vaikinas ruošėsi egzaminą perlaikyti. Tada jam turėtų būti rodomas kitas, vėlesnis laisvas laikas, kadangi prioritetai teikiami laikantiems jį pirmą kartą. Net ir tokiu atveju vaikinas greičiausiai neteisingai suprato jam pateiktą informaciją.

S.Šumino teigimu, jei sistemoje įsiveltų klaida, tai įrodyti būtų visai nesudėtinga, kadangi lieka vidiniai įrašai. „Regitra“ atstovai netgi atsiprašytų kliento, tačiau generalinio direktoriaus pavaduotojas pareiškė smarkiai abejojantis, kad tai pasitvirtins.

Sistema veikia jau beveik 10 metų, todėl, anot S.Šumino, jei klaidų ir galėjo pasitaikyti, per tiek laiko visos jos būtų išlindusios. Jis patikino, kad galimybės „Regitros“ darbuotojams pasinaudoti tarnybine padėtimi koreguojant egzaminavimo datas nėra. Vien jau todėl, kad jie neturi administravimo teisių.

„Juolab kad kiekvienas darbuotojas jungiasi su savo vartotojo kodu. Vadinasi, kiekvieną savo specialisto žingsnį galime atsekti labai nesunkiai. Be to negalėtume užtikrinti ir asmens duomenų apsaugos, kad kas nors gavęs užklausą pagal kokį nors valstybinį numerį visos informacijos neišpasakotų“, – pasakojo S.Šuminas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis