GM pradėjo naują reklamos kampaniją, parodytą 2021 m. „Super Bowl“ metu, skelbdama savo įsipareigojimą elektrinėms transporto priemonėms. Ir nusitaikė į Norvegiją, šalį, kurioje per praėjusius metus du trečdaliai parduotų automobilių buvo elektriniai.
Gera prielaida yra ta, kad jeigu Norvegija, mažesnė šalis su šaltomis arktinėmis žiemomis, gali išpopuliarinti elektromobilius, tai gali ir JAV. Pristatymas tikrai yra skirtas tam tikriems „Super Bowl“ čempionato auditorijos segmentams (ir ne tik).
Reklaminiame klipe vaidina komikas Willas Ferrellas iš „Saturday Night Live“, taip pat kiti Amerikos aktoriai, tokie kaip Kenanas Thompsonas ir Awkwafina.
Vaizdo įraše galite pamatyti naujausius GM elektromobilius – prabangų visureigį „Cadillac LYRIQ“ ir superautomobilį „GMC HUMMER EV“.
„Ši reklama su neprilygstamu Willu Ferrellu turi paskatinti mus visus persvarstyti tai, ką žinome apie elektrines transporto priemones, – sakė Deborah Wahl, GM pasaulinės rinkodaros vadovė. – Mes žavimės jo aistra elektromobiliams, o Norvegija siekia visiškai elektrinės ateities.“
Šiandien gerokai daugiau nei pusė naujų Norvegijoje parduodamų transporto priemonių yra elektrinės. Palyginimui, 2020 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose elektromobiliai sudarė mažiau nei 4 proc. rinkos dalies.
„Audi“ paruošė atsakymą
„Audi“ padėjo Norvegijai atsakyti į „GM“ reklaminį įrašą su trimis keistais vaizdo įrašais. Į pagalbą pakviestas Norvegijos aktorius Kristofer Hivju, seriale „Sostų karai“ atlikęs Tormundo vaidmenį. Pasižiūrėkite reklamas iš serijos „Do not hate. Imitate“ (Užuot nekentę, geriau mėgdžiokite).
Bus daugiau