„(...) Iš tikrųjų buvo toks sutarimas atidėti tam tikrus sprendimus dėl artėjančių rinkimų. Vienas iš jų yra automobilių taršos mokestis. Jis yra visiškai parengtas, teisės aktai yra sutvarkyti Aplinkos ministerijos, bet ar mes suvėlavome, ar tiesiog kažkam pasirodė, kad tai bus labai didelis rezonansas, bet aš iki šiol tikiu, kad taip nebūtų“, – interviu portalui delfi.lt sakė K.Navickas.
Anot jo, ministerija buvo numačiusi ir skatinančias priemones, tačiau šis sumanymas žlugo šią savaitę Vyriausybei nusprendus nuo klimato kaitos programos nurėžti 10 mln. eurų.
„Mes buvome parengę priemonę, kurioje buvo numatyta, kad tie automobilių savininkai, kurių automobiliai yra taršiausi ir jie juos turi daugiau nei trejus metus, gali priduoti automobilį ir gauti 600 eurų kompensaciją, kuponą kitam mažataršiam automobiliui įsigyti“, – aiškino eksministras.
Pasak jo, taršių automobilių problemą būtina spręsti neatidėliojant, „nes tik laiko klausimas, kada Lietuva pradės mokėti baudas“.
„Ir toks neatsakingumas kaip paimti pinigus iš klimato kaitos programos, užuot jau dabar pradėjus ją įgyvendinti kuo skubiau, yra nepateisinama“, – tvirtino iš aplinkos ministro pareigų premjero Sauliaus Skvernelio sprendimu atleistas K.Navickas.