„Tai – istorinis, didžiausias BMW sandoris Lietuvoje, savo dydžiu ir verte reikšmingai pranokstantis bet kurį ankstesnį. Jo vertė siekia 11 mln. eurų. O reikšmę atspindi ir tai, kad šis vienas sandoris turėtų sudaryti apie 40 proc. BMW planuojamų metinių pardavimų Lietuvoje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
„Praėjusiais metais automobilių trumpalaikės nuomos paslaugų apimtys Baltijos šalyse augo. Vien Lietuvoje „CityBee“ šiuo metu turi per 600 tūkst. registruotų klientų, todėl didėja ir poreikis atnaujinti bei plėsti siūlomų automobilių parką. Mūsų parką sudaro įvairių gamintojų automobiliai, tad klientai gali pasirinkti transporto priemonę pagal savo norus ir finansines galimybes. Pastaruoju metu fiksavome aukštesnės klasės automobilių paklausos augimą, todėl plečiame jų pasiūlą. BMW vertiname kaip vieną geriausių pasirinkimų, jau dabar šio gamintojo automobiliai yra vieni populiariausių mūsų parke“, – sako „CityBee“ vadovas Kristijonas Kaikaris.
„CityBee“ vadovas skaičiuoja, kad 2021-aisiais metais „CityBee“ visose rinkose valdė 20 proc. didesnį automobilių parką nei 2020-aisiais metais. BMW modeliai, baigus įgyendinti sandorį, sudarys iki 10 proc. bendrovės autoparko.
Aktyviausiai dalijimosi paslauga naudojasi vilniečiai – ne veltui Vilnius šiandien yra laikomas Europos automobilių dalijimosi sostine. Visoje Lietuvoje pernai „CityBee“ automobiliais klientai keliavo daugiau nei 1,5 mln. kartų ir bendrai nuvažiavo 28 mln. kilometrų.
„MyBee“ vadovas Lukas Jurkšaitis teigia, kad BMW įsigijimas svarbus ir automobilių prenumeratos paslaugos plėtrai. „Per pirmuosius veiklos metus viso pasirašėme daugiau nei 800 automobilių prenumeratos kontraktų. Tai tapo impulsu parko plėtrai, tad iki metų pabaigos planuojame padidinti automobilių skaičių. Įgyvendinus šį sandorį, BMW modeliai sudarys apie penktadalį „MyBee“ parko. Kaip ir „CityBee“, siūlome įvairių gamintojų ir kainų lygio variantus klientams, tačiau matome, kad premium klasės BMW automobiliai yra itin paklausūs“, – sako L. Jurkšaitis.
Įmonių vadovai atkreipia dėmesį, kad šiandien stringant automobilių tiekimui visame pasaulyje susiduriama su automobilių parko plėtros iššūkiais. „Vertiname šį sandorį ir tai, kad „Krasta Auto“ drauge su BMW padėjo mums itin greitai išplėsti „CityBee“ ir „MyBee“ paslaugų autoparkus klientų geidžiamais, populiariais modeliais“, – sako L. Jurkšaitis.
Tarp „CityBee“ ir „MyBee“ įsigytų automobilių – „BMW 1“, „X1“, „X3“, „X4“ bei „X5“ modeliai.
„Krasta Auto“ priklauso tarptautinei „Inchcape“ įmonių grupei.