„Cal looker“ stilius: kodėl jo entuziastai taip pamėgo „Beetle“ automobilius?

„Cal looker“, arba „California looker“, stiliaus entuziastai pamilo margus, stilingus, oru aušinamus „Volkswagen“ automobilius. Taigi kas tai per stilius ir kodėl jo entuziastai taip pamėgo šios markės modelį?
„Volkswagen Beetle“
„Volkswagen Beetle“ / Wikimedia Commons nuotr.

Kaip jau galima nuspėti – stiliaus ištakos yra 1960 metų pabaigoje, Kalifornijoje, JAV.

Šiam stiliui naudojami „Volkswagen“ automobiliai, dažniausiai – „Type 1“, kitaip vadinami „Volkswagen Beetle“.

„Type 1“ automobiliai yra populiarūs tarp automobilių perdarinėtojų ne tik dėl to, kad yra pigūs. Su jais lengva dirbti, jie yra unikalios išvaizdos bei turi opozitinį 4 cilindrų variklį. Dėl jų visuotinio paplitimo pastebimi net menkiausi pokyčiai.

Kas keičiama?

Ne vienas stilius yra naudojamas pritaikant būtent „Beetle“ automobilius, tačiau daugelis stilių dera tarpusavyje ir skirtumai tarp jų yra minimalūs.

„Cal looker“ stilius per dešimtmečius tikrai pasikeitė. Patys tradiciškiausi eksterjero pokyčiai – pakeičiami ratai bei pažeminama priekinė pakaba. Mėgiamiausi yra to laikotarpio stiliaus EMPI gaminami ratlankiai su 5 arba 8 stipinais. Taip pat „Mahle“ gamybos „Gas burners“. „Beetle“ automobiliams skolindavosi ir „Porsche“ ratlankius nuo klasikinio 911.

Tradiciškai būdavo pakeičiami arba nuimami bamperiai, šoninės apdailos detalės. Taip buvo siekiama sukurti tiek švaresnę išvaizdą, tiek sumažinti automobilio svorį.

Tiesa, „Cal Looker“ stiliui pritaikomi būdavo ne tik „Volkswagen“ automobiliai. Entuziastai perdarinėdavo „Hillman Imp“, „Fiat 500“, bei ankstyvuosius „Porsche 911“ automobilius. Taip pat ir BMW 2002, „Lada VAZ-2101“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis