Holistinis optimalios visų keleivių apsaugos metodas
„Renault Captur“ turėjo aiškų tikslą – išlaikyti tokį pat aukštą pasyviojo saugumo standartą, kaip ir naujojo „Clio“, nes abu automobiliai pagaminti naudojant tą pačią platformą. „Renault“ saugumo savybės yra paremtos avarijų tyrimų duomenims ir tikruoju vairuotojų elgesiu, siekiant kurti saugumo sprendimus, paremtus holistiškesniu ir efektyvesniu metodu. Kad būtų užtikrinta dar veiksmingesnė keleivių apsauga, „Renault Captur“ elektronikos sistema buvo sukurta taip, kad pažangiausios apsaugos sistemos įsijungtų dar greičiau.
Suaugusiųjų apsauga
„Renault Captur“ kaktomuša susidūrus su kitu automobiliu, priekyje sėdinčius keleivius apsaugo dvi oro pagalvės ir saugos diržai su papildomais įtempėjais ir įtempimo ribotuvais, sukalibruotais 400 daN jėgai. Taip pat, siekiant pagerinti priekyje sėdinčių keleivių kelių ir blauzdikaulių apsaugą, į „Easy Life“ stalčių buvo įmontuoti jutikliai. Automobilio užpakalinėje dalyje esančiose sėdynėse yra trijų taškų saugos diržai, išorinėse sėdynėse – ir diržų įtempimo ribotuvai. Pastangos keleiviams apsaugoti esant šoniniam smūgiui buvo įvertintos įspūdingu taškų skaičiumi – 7,9 iš 8 galimų.
Kad „Renault Captur“ keleivių apsaugos sistema aptiktų smūgį ir reaguotų dvigubai greičiau, kiekvienoje automobilio pusėje įmontuoti du smūgio jutikliai: vienas priekinėse durelėse, kitas – statramstyje B. Specifinis algoritmas reguliuoja naujosios kartos galvą ir krūtinės ląstą apsaugančių oro pagalvių išsiskleidimą smūgiui sušvelninti. Minėtasis rezultatas, pridėjus susidūrimo su nejudamu objektu ir smūgio į užpakalinę dalį bandymų įvertinimus, padėjo „Renault Captur“ suaugusiųjų apsaugos kategorijoje surinkti 32 taškus iš 36 galimų. Tai vienas geriausių mažųjų automobilių segmento rezultatų.
Vaikų apsauga
Dėl vaikų apsaugos sistemos konstrukcijos ir trijų taškų vaikiškos kėdutės tvirtinimo prie priekinės keleivio sėdynės ir išorinių galinių sėdynių mechanizmo „Isofix“, „Renault Captur“ vaikų apsaugos įvertinimas yra vienas geriausių segmente B – 39 taškai iš 49 galimų, nepaisant neseniai sugriežtintų vertinimo procedūrų.
„Renault Captur“ turi vieną geriausių pėsčiųjų apsaugos sistemų
„Captur“ priekis buvo sukurtas pėsčiųjų sužalojimo tikimybei sumažinti. Buferis neturi išsikišusių kraštų, o priekinio stiklo apatinė dalis, kuri paprastai būna labai tvirta, buvo sukurta sužalojimo rizikai smūgio atveju sumažinti. Be to, buvo paaukštintas variklio dangtis, kad būtų galima įmontuoti gniuždymo zoną tarp variklio dangčio ir viršuje esančių variklio dalių. Surinkęs 22 taškus iš 36, „Renault Captur“ tapo vienu geriausių savo klasės automobilių ir šioje kategorijoje.
Sukurtas galvojat apie saugumą, yra visa reikalinga įranga
„Renault Captur“ yra standartinė pastovaus greičio palaikymo funkcija ir greičio ribotuvas, taip pat garsinio ir vaizdinio priminimo užsisegti saugos diržus sistema (visoms sėdynėms) bei ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema). Už šią įrangą automobilis gavo 7 taškus pagal naujuosius vertinimo metodus.
„Renault“ automobiliai, įvertinti 5 saugumo žvaigždutėmis:
„Laguna II“ |
5 žvaigždutės (2001 m.) |
„Vel Satis“ |
5 žvaigždutės (2002 m.) |
„Mégane II“ |
5 žvaigždutės (2002 m.) |
„Espace IV“ |
5 žvaigždutės (2003 m.) |
„Scénic II“ |
Pirmasis 5 žvaigždučių įvertinimas savo segmente (2003 m.) |
„Modus“ |
Pirmasis 5 žvaigždučių įvertinimas savo klasėje (2004 m.) |
„Mégane“ kupė-kabrioletas |
5 žvaigždutės (2004 m.) |
„Clio III“ |
5 žvaigždutės (2005 m.) |
Naujasis „Laguna“ |
5 žvaigždutės (2008 m.) |
„Koleos“ |
5 žvaigždutės (2008 m.) |
Naujasis „Mégane“ |
5 žvaigždutės (2008 m.), geriausias rezultatas neatsižvelgiant į segmentą |
Naujasis „Scénic“ |
5 žvaigždutės (bendras įvertinimas, 2009 m.) |
Naujasis „Clio“ |
5 žvaigždutės (bendras įvertinimas, 2012 m.) |
ZOE |
5 žvaigždutės (bendras įvertinimas, 2013 m.) |
„Captur“ |
5 žvaigždutės (bendras įvertinimas, 2013 m.) |