Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Čekiška „Škoda Superb“ žvaigždė suspindėjo Ženevoje

Viena pagrindinių Ženevos automobilių parodos naujovių buvo pristatyta „Škoda“ stende – visoje Europoje pamėgtas „Superb“ sedanas. Ant „Volkswagen Passat“ platformos gaminamas „Škoda“ flagmanas nustebino stipriai pakitusia išvaizda bei akivaizdžiu noru atsikratyti pigaus sedano vardo.
„Škoda Superb“
„Škoda Superb“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.


Praėjusiais metais „Škoda“ pardavimai pasiekė 1,04 mln. automobilių. Tai – rekordas čekų gamintojui ir nemažai to rekordo nuopelnų prisiima „Octavia“. Šių metų pirmosios pusės žvaigždė – „Škoda Fabia“, o antrąjį pusmetį šią rolę perims „Superb“.

Didžiausias „Škoda“ automobilis netaps perkamiausiu čekišku produktu, tačiau jo debiutas Ženevoje siunčia rimtą žinią konkurentams – „Škoda“ išaugo ir nori išbristi iš pigiojo segmento.

„Šis automobilis – naujos eros pradžia, - „Superb“ pristatymo metu neslėpė „Škoda“ direktorius Winfriedas Vahlandas. – Pastaraisiais metais „Škoda“ tapo atpažįstamas kaip tarptautinis gamintojas. Mūsų automobilių technologijos ir dizainas dabar – kitame lygyje, o naujasis „Superb“ tęsia šią kelionę.“


Nuo 2001-ųjų iki šiandien pasaulyje buvo parduota daugiau nei 700 tūkst. pirmos ir antros kartos „Superb“ automobilių. Žmonės vertino tai, ką „Škoda“ flagmanas gali pasiūlyti – „Volkswagen Passat“ važiavimo komfortą, biudžetinę vidaus įrangą ir prieinamą kainą.

Trečios kartos „Superb“, kaip ir dauguma jo konkurentų, yra didesnis už praėjusios kartos modelį. Jis ilgesnis 28 mm ir platesnis 47 mm, o ratų bazė pailgėjo net 80 mm. Dėl tokių pasikeitimų drastiškai išaugo erdvės kiekis tiek automobilio salone, tiek bagažinėje (625 l). 

Naujasis „Superb“ turi daug saugumo sistemų: automatinį stabdymą, adaptyvų tempomatą, įspėjimą apie artėjantį automobilį iš užpakalio, eismo spūsčių įveikimo pagalbininką ir dar daug kitų. Kaip ir normalus aukštesnės klasės automobilis.

Varikliai – tie patys kaip „Volkswagen“ grupės automobiliuose. Tai reiškia, kad pasirinkimas labai didelis – įvairių dyzelinių ir benzininių variklių galia varijuoja nuo 120 iki 280 AG, o pats ekologiškiausias dyzelinis variklis vartoja vos 3,7 l/100 km bei į aplinką išmeta 95 g/km anglies dvideginio.

Atėjo laikas, kai „Škoda“ vadinti pigiu automobiliu jau neišeis. Bent jau „Škoda“ flagmano – „Superb“. Kiek šie žodžiai teisingi, bus galima sužinoti išvydus kainoraščius Lietuvoje – jie, kaip ir pats automobilis, šalyje pasirodys artimiausiais mėnesiais. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais