„Niekada nesu vairavęs tokios „Corvette“, ir niekas kitas nevairavo tokios, kaip ši, mat „Corvette“ dar niekada nebuvo tokia“ – sakė Markas Reussas, „Chevrolet“ vykdomasis viceprezidentas globaliai gamybai bei tiekimo grandinei.
Naujos kartos sportinis automobilis gavo kompresorinį 6,2 l darbinio tūrio V8 formos 755 AG (563 kW) variklį, generuojantį 969 Nm sukimo momentą ir pažymėtą kodu LT5. Tokiu kodu žymimus motorus „Chevrolet“ tobulina nuo 2009 m.
Jei vien šio galios rekordams siekti nepakanka, „Chevrolet“ sukūrė du skirtingus aerodinaminius, vėjo tuneliuose ištobulintus, apdailos paketus, o papildomai užsakomas galinis aptakas suteikia papildomą 430 kg prispaudimo jėgą. Kiekvienas modelis turi ir priekyje po buferiu montuojamą aerodinaminį aptaką.
Pirmą kartą „Corvette“ istorijoje siūloma 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, leidžianti pavaras keisti mentelėmis prie vairo. Jei automatinė pavarų dėžė neįtinka, galima rinktis ir tradicinę – mechaninę, 7 laipsnių.
Naujoji „Corvette ZR1“ – greičiausias ir galingiausias serijinis „Chevrolet“ pagamintas automobilis. Maksimalus modelio išvystomas greitis – apie 337 km/val. Kol kas oficialių duomenų apie tai, per kiek šis modelis pasiekia 100 km/val., nėra, tačiau spėjama, kad tam prireiks vos daugiau nei 2 sekundžių.
Spėjama, kad dviejų durų dvi sėdimas vietas turintis kupė kainuos nuo 130 tūkst. JAV dolerių.