Pati cilindrų atjungimo koncepcija varikliui veikiant žemomis apkrovomis nėra nauja, tačiau iki šiol buvo susiduriama su sudėtingais apribojimais. Daugiacilindriams motorams buvo galima atjungti tik dalį cilindrų, o tai atlikus pastebimai padidėdavo vibracija ir atsiskleisdavo kiti su vidaus degimu susiję neigiami reiškiniai.
„Audi“ teigimu, naujoji technologija leidžia įveikti daugumą kliūčių – ją galima naudoti tiek keturių cilindrų varikliuose, tiek aštuonių cilindrų V8 TFSI, tiek ir 12 cilindrų gigantuose. Visais atvejais, atjungiama pusė esamų cilindrų varikliui veikiant maža ir vidutine apkrova ir vėl įjungiama vairuotojui stipriau spaudžiant akceleratoriaus pedalą ir didinant pavarą.
Atjungimas atliekamas laikinai nutraukiant degalų įpurškimą ir uždegimą. Vožtuvus uždaro ir cilindrų įjungimą/išjungimą valdo į variklio maitinimo sistemą įmontuotas papildomas elektromagnetinis valdymo blokas. Prieš atjungiant cilindrus, atliekama papildoma įsiurbimo fazė, į atjungiamų cilindrų degimo kameras įsiurbiamas švarus aplinkos oras. Tai leidžia sumažinti cilindruose susidarantį slėgį.
1,4 l TFSI variklyje galima atjungti antrąjį ir trečiąjį cilindrus. 4,0 l TFSI variklyje atjungiami antrasis, trečiasis, penktasis ir aštuntasis cilindrai.
500 AG galios V12 variklyje naudojama šiek tiek modifikuota COD sistema. Joje atjungtų variklių vožtuvai paliekami atidaryti. Pirmiausiai atjungiami visi kairėje „V“ pusėje esantys 6 cilindrai ir automobilis važiuoja varomas kitais šešiais dešinės „V“ pusės cilindrais. Tolydžio fiksuojama krentanti katalizatoriaus temperatūra. Jai nespėjus nukristi iki kritinės ribos, kairieji cilindrai įjungiami, o iki tol veikę dešinieji – išjungiami.
COD technologija „Audi RS6 Avant“ ir „RS7 Sportback“ važiuojant miesto ciklu sutaupo 5 proc. degalų. Gamintojo duomenimis, galingasis 560 AG pajėgumo 4,0 l TFSI COD pasitenkina kukliais 9,8 litro 100 km kelio. Galingiausias į kompaktiškuosius A3 montuojamas 140 AG galios 1,4 l TFSI COD šimtui km kelio vidutiniškai sunaudoja 4,7 l benzino.