Vargu ar būtų galima pavadinti šį „Citroen“ modelį ateities prancūziškų automobilių dizaino pranašu. Greičiau užuomina į tai, kad „Citroen“ greitu metu grįš prie didelių sedanų kūrimo – juk prancūzų gamintojas anksčiau turėjo tokius flagmanus kaip DS ar C6. Arba, kaip populiaru šiuo metu, išbandyti naują nišą – keturdurio kupė, kaip „Audi A7“ ar „Mercedes-Benz CLS“.
Šiuo metu didžiausias „Citroen“ kūrinys – C5, toli gražu neprimenantis reprezentacinio modelio. „Citroen“ sesė „Peugeot“ taip pat neturi jokio modelio, kuris tiktų aukštų valstybės asmenų vežiojimui, o šią rinkos nišą Prancūzijoje užėmęs vienintelis „Renault“.
„CXperience“ yra 4,8 m ilgio ir turi 22 colių skersmens ratlankius. Jis yra varomas hibridinio variklio, kurio bateriją galima įkrauti iš elektros lizdo. „Citroen“ atstovai tikino, kad koncepcinė hibridinė pavara turėtų išvystyti apie 300 AG.