Visiškai nauja C serijos linija bus paskutinis iš esminių struktūrizacijos etapų, siekiant į skirtingus rėmus įsprausti DS seriją ir atskirti „Citroen“ nuo „Peugeot“ – PSA grupei konkurencija tarp dviejų kompanijų nėra reikalinga.
Pirmasis naujas šios linijos automobilis bus pakaitalas dabartiniams C3. Gamintojo teigimu, automobilis pasižymės ne tik konkurencinga kaina, bet ir kai kuriais, 2007-aisiais pristatyto „C-Cactus“ koncepto bruožais. „Citroen“ nesiekia sukurti automobilių, kurie papultų į tą pačią kainos kategoriją, kaip ir „Dacia“ mašinos.
Visgi, C serijos modeliai bus akivaizdžiai pigesni už DS šeimos atstovus – su pastaraisiais prancūzai ketina apsireikšti prabangesnių automobilių segmentuose. Negana to, auganti tokių mašinų paklausa Kinijoje taip pat vilioja „Citroen“. Tuo tarpu „Peugeot“ daugiau orientuosis į Europą – kompanija planuoja gaminti pačius populiariausius automobilius.
„Citroen“ vadovas Fredericas Banzetas teigia, kad C serijos modeliai bus primityvūs – orientuoti į tuos vairuotojus, kuriems aktualus funkcionalumas ir patraukli kaina. Šie modeliai neturės daugybės skirtingų platformų modifikacijų – tikėtina, kad visos C serijos gamos atstovai turės tik priekinius varančiuosius ratus. Tokiu būdu gamintojas siekia sumažinti mašinų gamybos kaštus.
Bet kuriuo atveju, Prancūzijos pramonės gigantė orientuosis ne į kuo žemesnę kainą, bet į stilių. „Fiat 500“ ir „Citroen DS3“ yra puikūs pavyzdžiai, parodantys sėkmingo dizaino įtaką pardavimams.