Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Claudia Schiffer tapo „Opel“ prekės ženklo ambasadore Europoje

Mados ikona ir supermodelis sužibės naujoje reklamos kampanijoje „tai – vokiška“ (angl. It‘s a German).
Claudia Schiffer
Claudia Schiffer / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Ji puikavosi daugiau nei 1000 žurnalų viršeliuose ir buvo pavadinta viena gražiausių moterų pasaulyje. Jos sugebėjimas pavergti auditoriją, leido jai sėkmingai siekti karjeros, kuri truko net 25 metus. Ji yra UNICEF ambasadorė ir tikra pasaulinio ryškumo žvaigždė – ji yra Claudia Schiffer.

Iš Reinlando kilusi C.Schiffer neseniai tapo Vokietijos įmonės „Opel“ veidu Europoje. Supermodelis atlieka svarbiausią vaidmenį naujoje kampanijoje „tai – vokiška“, kuri jau gruodžio mėnesį pasirodys televizijos eteryje visoje Europoje, išskyrus Vokietiją ir Jungtinę Karalystę.

„Opel” nuotr./Claudia Schiffer
„Opel” nuotr./Claudia Schiffer

Trumpomis, gražiomis ir labai emocionaliomis istorijomis C.Schiffer žavingai pateikia „Opel“ koncepciją „pagaminta Vokietijoje“. Televizijos reklamoms daug peno teikia „Opel“ modelių unikalumas, prisotintas Vokietijos inžinerijos meno stebuklais – „Meriva“ modelyje sumontuotas išmaniosios durys, o „Mokka“ modelyje įdiegta ištobulinta visų varančiųjų ratų technologija. Kiekvieno reklaminio filmuko pabaigoje C.Schiffer kerinčiai pabrėžia – „tai – vokiška“.

Andriaus Lauciaus nuotr./„Opel Mokka“
Andriaus Lauciaus nuotr./„Opel Mokka“

„C.Schiffer yra pasaulinio lygio žvaigždė iš Vokietijos, kuri visiškai susitapatina su šiuo prekės ženklu“, – teigia entuziazmu trykštanti „Opel“ rinkodaros vadovė Tina Müller.

Be to, pati C.Schiffer su dideliu entuziazmu kalba apie pirmas darbo dienas einant „Opel“ prekės ženklo ambasadorės pareigas.

„Pirmą reklaminį filmuką nufilmavome gruodžio viduryje Barselonoje. Naujieji „Opel“ modeliai žavi savo inovacijomis, praktiškumu bei vokiška kokybe”,- įspūdžiais dalijose supermodelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos