„Consumer Reports“ apklausa: kuris automobilių gamintojas vertinamas geriausiai?

Vienas autoritetingiausių JAV leidinių „Consumer Reports“ tradiciškai renka gamintoją, kurio automobilius klientai vertina geriausiai.
Šeštos kartos „Subaru Outback“
Šeštos kartos „Subaru Outback“ / Subaru/JMA nuotr.

„Consumer Reports“ kasmet sudaro geriausių bei prasčiausių automobilių prekių ženklų sąrašą, pagrįstą įvairiais skaičiais, rodikliais ir statistiniais duomenimis.

Išanalizavus bandymų keliuose rezultatus, savininkų atsiliepimus, informaciją apie saugumą ir patikimumą, galiausiai pateikiamas bendras rezultatas 100 taškų skalėje.

Kuo didesnis taškų skaičius, tuo geresnis prekės ženklas. 2022 m. nė vienas prekės ženklas negalėjo pranokti „Subaru“. Tiesą sakant, „Subaru“ yra vienintelis automobilių gamintojas, kuriam galutinėje įskaitoje pavyko surinkti daugiau nei 80 taškų. Pirmąją vietą „Subaru“ užsitikrino su 81 tašku.

Antrąją vietą užėmė „Mazda“, o trečiąją – BMW prekės ženklas.

Ketvirtuoju reitinge pripažintas „Honda“ prekės ženklas, o penktuoju – „Lexus“. Didžiausi pasaulio automobilių gamintojai „Toyota“ ir „Volkswagen“ užėmė atitinkamai 9 ir 17 vietas.

Naujų automobilių patikimumą „Consumer Reports“ organizacija vertina remdamasi daugiau nei 3 milijonų savininkų patirtimi ir savo bei kitų nepriklausomų institutų bandymų rezultatais.

Ši kasmet atliekama apklausa apie automobilius yra didžiausia pasaulyje tokio pobūdžio apklausa. Tai patikimas šaltinis planuojant įsigyti naują automobilį.

Consumer report iliustr./Geriausių ir blogiausių automobilių reitingas
Consumer report iliustr./Geriausių ir blogiausių automobilių reitingas

Visą 2022 m. prekių ženklų ataskaitą galite rasti spustelėję toliau pateiktą šaltinio nuorodą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis