Nes jis, skirtingai nei kiti minėti kateriai, jau yra pagamintas. Jis plaukia, labai greitai plaukia. O įkvėpimo kurdami jį autoriai sėmėsi „Corvette ZR1“ automobilyje. Pripažinkime, nėra blogas automobilis įkvėpimui semtis.
Tiesa sakant ne tik įkvėpimo, bet ir reikalingų dalių katerių gamintojai surado ZR1 automobilyje. Laivas turi „Corvette“ priekinius ir galinius žibintus. O jo vairas, prietaisų skydas, pavarų perjungimo svirtis (o gal tai tiesiog greičio svirtis) yra pagaminti beveik 1:1 kaip ir „Vette“ esantys elementai.
Bet štai galios laivas turi gerokai daugiau nei galingiausia „Corvette“ modifikacija. Net daugiau nei „Veyron“ – 1350 AG. Šią galią kuria „Mercury Racing“ varikliai su dviem turbinomis.
Kateryje įrengtos šešios sėdynės. Visi keleiviai apsaugoti nuo prakaitavimo – veikia oro kondicionierius. Penkiems iš jų kelionės metu bus galima mėgautis pramogomis – 8000 vatų audio sistema, „Apple TV“, bevielis internetas, „iPad“, viskas jūsų paslaugoms.
Išleidę gamintojo prašomus 4,3 mln. lt gausite ne tik šį greitą katerį, bet ir automobilio priekabą jam vežiotis, kurioje sumontuotas elektros generatorius, aukšto slėgio plovimo įranga, variklio plovimo įranga ir ... penki televizoriai. Viskas priekaboje. Negana to, šios priekabos aukštis reguliuojamas, o kitus eismo dalyvius perspėja 900 LED žibintų (visai kaip „Coca Colla“ reklamoje).
Mums iškilo klausimas, kada automobilius pradės gaminti įkvėptus greitų katerių?