Ambicingus planus puoselėjanti CUPRA užsibrėžusi iki 2030-ųjų patekti į geriausių globalių prekių ženklų šimtuką. Kad pasiektų šį tikslą, įmonė savo veiklos augimui skatinti pasitelks šešis svertus. Jie aprėpia ir plėtrą visame pasaulyje.
Vien šiemet CUPRA planuoja atidaryti naujus miesto garažus – pirkimo sampratą keičiančios koncepcijos salonus – Berlyne, Madride, Mančesteryje ir Paryžiuje. Pernai toks CUPRA garažas buvo atidarytas Rygoje. Artimiausiu metu CUPRA garažai duris taip pat atvers ir Lietuvoje bei Estijoje.
Stipriu pasauliniu prekių ženklu siekianti tapti bendrovė šiuo metu tyrinėja, kaip įeiti į Šiaurės Amerikos rinką.
CUPRA taip pat rengiasi visų laikų didžiausiai gamos plėtrai. Ji startuos 2024 metais, kai visuomenei bus pristatytas elektra varomas SUV „CUPRA Tavascan“ ir hibridinis krosoveris „CUPRA Terramar“, o 2025-aisiais debiutuos ir miesto elektromobilis „CUPRA UrbanRebel“. Naujieji automobiliai leis prekių ženklui skverbtis į naujus segmentus bei rinkas. Kartu bus pasiektas bendrovės vidutinės trukmės tikslas – parduoti po 500 000 automobilių per metus.
Kasmetinėje spaudos konferencijoje SEAT S.A. atstovai paskelbė, kad 2023-aisiais paspartins svarbiausius projektus, įskaitant vidinę elektrifikaciją ir organizacinę pertvarką, taip pat didesnį dėmesį skirs CUPRA prekių ženklo augimo tempams. Ispanijos įmonė vadovaus mažųjų elektromobilių šeimą kuriančiam „Volkswagen“ grupės klasteriui, kuris skatins tokio tipo pavaros plėtrą miestuose. Ne vėliau kaip nuo 2025 metų gamykla Martorelyje pradės gaminti skirtingų grupės įmonių elektromobilius.
Grupės tikslas – per 2025–2030 metus Martorelio ir Pamplonos gamyklose iš viso pagaminti tris milijonus elektromobilių.
Sėkmingi 2022-ieji ir stiprus startas 2023-iaisiais
Pernai SEAT S.A. apyvarta išaugo 14 proc. – nuo 9,256 mlrd. iki 10,513 mlrd. eurų. Tai yra antra pagal dydį apyvarta per visą 73 metų įmonės istoriją. Rekordinis 11,157 mlrd. rezultatas buvo pasiektas 2019 metais.
Veiklos pelnas išaugo iki 179 mln. eurų, o pelnas, atskaičius mokesčius, – iki 68 mln. eurų. 2021 metais bendrovė patyrė atitinkamai 371 mln. ir 256 mln. eurų nuostolių, tad 2022-uosius galima laikyti tikrais lūžio metais.
SEAT S.A. jau sėkmingai pradėjo 2023-iuosius – per pirmuosius du mėnesius pristatė 71 500 naujų automobilių, arba 27 proc. daugiau nei per tą patį 2022 metų laikotarpį. Taip buvo padėtas rimtas pagrindas tolimesniam pardavimų augimui visais 2023-aisiais.
SEAT prekių ženklo pristatymai išaugo 12 proc., o CUPRA ir toliau auga kone eksponentiškai – pasistiebė dar 75 proc.