Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dacia“ formuoja naują vartojimo stilių

„Dacia“ tapo tikru socialiniu fenomenu, prisidėjusiu prie naujo vartojimo stiliaus automobilių rinkoje, pavadinto „Dacia pozicija“, sukūrimo, rašoma pranešime spaudai.
„Dacia Duster“ – visureigis liaudžiai
„Dacia Duster“ – visureigis liaudžiai / Gamintojo nuotr.

Tai – aukštos kokybės automobiliai prieinama kaina. Šiais metais „Dacia“ prekės ženklas pasižymėjo aukščiausia augimo dinamika tarp visų Europos transporto priemonių gamybos apimčių. Per ateinančius ketverius metus, remdamasi augančia pigesnių automobilių paklausa ir pastoviai plėsdama siūlomų produktų asortimentą, „Renault“ planuoja savo pardavimus padidinti dar 50 proc.

Š. m. spalį iš „Mioveni“ gamyklos Rumunijoje išvažiavo milijoninis „Dacia Logan“ automobilis. Dėl didelio Europos rinkose kilusio susidomėjimo „Dacia Duster“ automobiliu, atsirado poreikis didinti gamybos apimtis. Didelis ir praktiškas šeimos automobilis, pasižymintis puikiomis galimybėmis važiuoti bekele, tarp pirkėjų tampa itin populiarus – Prancūzijoje jau užsakyti 28 000 „Duster“ modelių.

Vos per 6 metus „Dacia“ tapo gaminiu, užkariavusiu daugelio šalių rinkas. Ypač dinamiškas pardavimų augimas atspindi pirkėjų galvosenos pokyčius – anksčiau jie būtų varžęsi pirkti pigų automobilį, tačiau šiandien (remiantis „Cételem“ tyrimu, vykdytu pagrindinėse Europos rinkose 2010 metais), 29 proc. jų naujam automobiliui planuoja išleisti mažiau nei 8 tūkst. eurų. Ekonominės krizės metu išaugo kokybės ir kainos santykio svarba, atspindėdama nusistovėjusią tendenciją vartoti mažiau, bet geresnės kokybės produktus. Pristatydama rinkai visą asortimentą patikimų automobilių, pasižyminčių itin patraukliu kainos ir funkcinių parametrų santykiu, „Dacia“ spėjo užbėgti už akių šiam pirkėjų požiūro pokyčiui.

Koncernas didina pardavimus, pristatydamas naujus „Dacia“ asortimento modelius, tobulindamas jų dizainą ir žengdamas į naujas rinkas. Pavyzdžiui, 2012 m. „Dacia“ pasirodys Didžiojoje Britanijoje. 

Per pirmus aštuonis 2010 metų mėnesius „Dacia“ pardavė 221 092 keleivinius automobilius visame pasaulyje, t. y. 12,1 proc. daugiau nei 2009 metais, ir atsiriekė 0,6 proc. pasaulinės rinkos dalies. Prancūzijoje 2010 m. pardavimai augo 118,4 proc., „Dacia“ tapo šeštu perkamiausiu automobilių prekės ženklu, užimančiu 5,1 proc. šios rinkos. „Dacia“ yra pirma Rumunijoje, kur jos užimama rinkos dalis paaugo 2,5 proc. punkto iki 33 proc.

Remiantis 2010 m. rugsėjo mėn. pabaigos duomenis, tarp pagrindinių „Dacia“ rinkų Europoje yra Prancūzija (85 567 automobiliai), Vokietija (28 184 transporto priemonės), Italija (16 760 automobilių) ir Ispanija su Kanarų salomis (15 848 transporto priemonės). Didžiausios „Dacia“ rinkos pasaulyje eilės tvarka yra Prancūzija, Brazilija, Rusija, Rumunija ir Iranas. Lenkijoje nuo 2010 m. sausio iki rugsėjo mėn. buvo užfiksuotas didesnis negu 100 proc. augimas, palyginus su tuo pačiu periodu 2009 m. – buvo parduoti 4 039 automobiliai.

„Dacia“ mėgaujasi rekordiniu populiarumu Vakarų Europoje. Ypač didelio susidomėjimo sulaukė „Dacia Duster“ modelis – nuo 2010 m. balandžio mėn., kai jis buvo pristatytas rinkai, jau užsakyti 85 322 automobiliai. Be Rumunijos, didžiausias „Dacia Duster“ automobilių kiekis matomas Prancūzijos, Vokietijos, Ispanijos ir Belgijos keliuose. „Duster“ ypač populiarus Vokietijoje, kur kiekvieną mėnesį, nuo pat debiuto šios šalies rinkoje, iš salonų išvažiuoja po 900 „Duster“ automobilių, vairuojamų naujųjų savininkų. Lenkijoje „Duster“ taip pat yra nepralenkiamas dėl itin patrauklios kainos: 4x2 versija kainuoja 39 900 Lenkijos zlotų (apie 35 000 Lt), o 4x4 – 49 900 zlotų (apie 44 000 Lt). „Dacia“ taip pat yra puikiai žinoma dėl mažų priežiūros ir aptarnavimo išlaidų, kurias kai kurie klientai, atrodo, pamiršta įvertinti: automobilyje yra įmontuotas mažai kuro naudojantis variklis, kurio techninio aptarnavimo išlaidos taip pat yra mažos.

„Dacia“ savininkai sudaro grupę vartotojų, kurie yra ypatingai patenkinti savo automobiliu. 2010 m. atliktuose „JD Power VOSS“ tyrimuose „Dacia“ pagal minėtą rodiklį yra ketvirta Prancūzijoje (aukščiau yra „Honda“, „Mercedes“ ir BMW) ir, kartu su BMW, antra Vokietijoje. Apklausoje, kurioje dalyvavo vidutiniškai 2 metų senumo automobilių savininkai, buvo įvertintas pirkėjų pasitenkinimo lygis remiantis keturiais kriterijais: kokybe / patikimumu, praktiškumu (išorinis dizainas, valdymas, erdvumas), popardavimo aptarnavimo ir priežiūros kainomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų