Pagal susitarimą, kuris turėtų būti pasirašytas iki 2019 metų pabaigos, naujieji automobiliai prekyboje pasaulio rinkoje pasirodys 2022-aisiais, pažymima Vokietijos ir Kinijos automobilių milžinių paskelbtame bendrame pranešime.
Bendroji įmonė turės dvylikos narių valdybą, į kurią „Daimler“ ir „Geely“ paskirs po šešis direktorius.
Ir nors „Smart“ automobilių gamyba iš Prancūzijos galiausiai bus perkelta į Kiniją, „Daimler“ tvirtina, jog darbo vietos bus išsaugotos.
Naujųjų „Smart“ dizainą kurs „Mercedes-Benz“ dizaino komanda, o inžinieriniais sprendimais pasirūpins „Geely“.
Kol bus rengiamasi rinkoje pristatyti naujos kartos automobilius „Smart“, „Daimler“ savo Ambacho gamykloje šiaurės rytų Prancūzijoje toliau gamins dabartinį „Smart“ modelį „fortwo“.
Ir nors „Smart“ automobilių gamyba iš Prancūzijos galiausiai bus perkelta į Kiniją, „Daimler“ tvirtina, jog darbo vietos bus išsaugotos.
„Savo darbo dėl šių sprendimų nepraras nė vienas iš mūsų kolegų „Smart“ gamykloje “, – pareiškė „Daimler“ vadovas Dieteris Zetsche.
„Priešingai. Dabar „Smart“ komandos aistra ir kūrybiškumas mums reikalingi labiau nei bet kada anksčiau.“
„Juk šie pakeitimai nereiškia „Smart“ pabaigos – jie reiškia naują pradžią“.
Pasak „Daimler“, į gamyklą Ambache, kuri atliks „papildomą vaidmenį“ naujosios markės EQ kompaktiškų elektrinių transporto priemonių gamyboje, bus investuota 500 mln. eurų.
„Mūsų naujasis projektas padės išsaugoti visas darbo vietas, o jį įgyvendinant Ambache bus įrengta nauja surinkimo linija, kurioje bus gaminami elektriniai visureigiai „Mercedes-Benz“, – laikraščiui „Le Republicain“ pareiškė „Smart France“ vadovas Serge‘as Siebertas .
„Geely“ priklauso Kinijos milijardieriui Li Shufu, kuris taip pat yra pagrindinis „Daimler“ akcininkas ir turi beveik 10 proc. Vokietijos gamintojos akcijų, kurias įsigijo praėjusių metų vasarį.
Li Shufu investicijos į Štutgarte įsikūrusią įmonę, kurios, kaip manoma, siekia maždaug 7,2 mlrd. eurų, sukėlė politikų nerimą dėl Pekino ambicijų Vokietijoje.