Dalijimosi elektromobiliais paslaugos „Spark“ parką papildė „Nissan Leaf“

Keturi „Nissan Leaf“ papildė „Spark“ parką, kurio vartotojai iki šiol naudojosi 22 „Volkswagen e-Up!“ elektromobiliais. „Nissan Leaf” su pilnai įkrautomis baterijomis, priklausomai nuo oro sąlygų, gali įveikti net iki 250 kilometrų.
„Nissan LEAF“
„Nissan LEAF“

Kaip ir kitų „Spark“ elektromobilių naudotojai, „Nissan Leaf“ vairuotojai galės važiuoti autobusams skirtomis juostomis ir bus atleisti nuo mokesčio už stovėjimą rinkliavos.

Iš bendro automobilių srauto naujuosius „Nissan Leaf“ išskirs ir minėtas privilegijas jiems užtikrins nuo liepos išduodami specialūs registracijos numeriai su raidėmis EV priekyje.

„Spark” sistemoje šiuo metu yra keli tūkstančiai registruotų vartotojų, besinaudojančių elektromobiliams teikiamais privalumais.

„Nissan Leaf“ yra populiariausias elektromobilis istorijoje: visame pasaulyje nuo jų gamybos pradžios 2010-aisiais šių elektromobilių parduota daugiau kaip 241 tūkstantis.

Ekologiški yra ne tik patys elektromobiliai, bet ir jų gamybos būdas. Europos rinkai tiekiami „Nissan Leaf“ yra surenkami gamykloje, kuriai dalį elektros tiekia saulės ir vėjo jėgainės.

„Nissan Leaf“ elektromobilio nuomos kainos „Spark“ naudotojams – 0,20 eurai už 1 minutę (kaina už pirmąsias 15 minučių – 3 Eur) ir 45 Eur už parą darbo dienomis bei 35 € savaitgaliais ir šventinėmis dienomis. „Volkswagen e-Up!“ kaina – 0,15 Eur už minutę bei fiksuoti 3 eurai už pirmas 15 minučių.

Anot „Spark” valdančios bendrovės „Ride Share” vadovo Nerijaus Dagilio, iki šių metų pabaigos planuojama elektromobilių skaičių padidinti iki 50 bei auginti įkrovimo stotelių skaičių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis