Po visų incidentų „Zenvo“ pasiryžo dar kartą sutvarkyti daugiau nei 1000 AG išvystantį ST1 ir atiduoti jį į „Top Gear“ rankas, kad laidos lenktynininkas Stigas įveiktų greitą ratą specialia trasa, kur bandomi kiti galingi automobiliai. Ir čia superautomobilis pasirodė prasčiau už vokišką sedaną – BMW M5.
„Zenvo“ nesugalvojo labai originalių pasiteisinimų ir savo išplatintame pranešime kaltina „Top Gear“ dėl grubių bandymų sąlygų – neva sankaba sugedo tik dėl „valandą trukusio ekstremalaus drifto“. Vėliau automobilis užsidegė – sugedo tarpinio oro aušintuvo ventiliatorius, kurį gamino ne „Zenvo“. Bet ir tam yra kitas pasiteisinimas – „automobilis užsidegė dėl valandą trukusių intensyvių bandymų dideliu greičiu, kurios metu buvo suvartota 50 litrų degalų“.
Na, o pasiteisinimas dėl prasto rato įveikimo laiko – oras. „Zenvo“ pranešime rašoma, kad „daugumoje Jungtinės Karalystės vietų dėl stipraus lietaus ir žemos oro temperatūros vairavimas tą dieną buvo nerekomenduojamas. Oro sąlygos sumažino automobilio 345/30ZR20 padangų sukibimą su danga ir todėl vietoje geriausio įmanomo rato įveikimo laiko buvo užfiksuotas blogiausias įmanomas.“
„Zenvo ST1“, anot gamintojo, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,69 sek. ir gali pasiekti maksimalų 303 km/val. greitį, tačiau „Top Gear“ to nematavo. Laidoje ST1 buvo pavadintas „nevaldomu, jeigu išjungi stabilumo kontroles“.
Danai prieš teikdami tokius skundus galėtų pažiūrėti į konkurentų pavyzdžius – mažai šansų, kad jie išpeš iš to ką nors gero. Pavyzdžiui, po „Top Gear“ pastabų „Koenigsegg“ inžinieriai kiek patobulino „Agera R“ modelį ir jis užfiksavo geriausią laiką „Top Gear“ trasoje, aplenkdamas tokius modelius kaip „Bugatti Veyron“. Tuo tarpu „Tesla“ ginčai su laidos kūrėjais baigėsi nesėkmingai ir kompanija neįrodė savo tiesos.