Naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir 20 vairavimo asistentų

„Citroën“ pristato dešimtosios kompaktinių hečbekų kartos modelius – C4 kartu su visiškai elektriniu ë-C4. Jie išsiskiria aukšto lygio komfortu, charakteringomis važiavimo savybėmis bei unikaliu dizainu. 2020 m. „Citroën“ gamoje iš viso bus šeši elektros pavarą turintys automobiliai, rašoma pranešime.
„Citroën C4“
„Citroën C4“ / „Citroën“ nuotr.

Komfortas visiems

Unikalūs ir ryškūs naujasis C4 bei elektrinis ë-C4 pataiko tiesiai į kompaktinių hečbekų segmento dešimtuką. Aerodinamiški modeliai pratęsia „Citroën“ tradicijas, o išorėje išsiskiria V formos priekiniai ir galiniai LED žibintai. Kiekvienas klientas automobilį galės konfigūruoti pasirinkdamas iš 31 eksterjero spalvų kombinacijos bei 6 apdailos variantų viduje.

Naujasis ë-C4 yra penktasis elektrinę pavarą turintis „Citroën“ automobilis. Kartu su C4 jis suteikia galimybę klientams rinktis iš trijų tipų efektyvių variklių: elektrinio 100 kW (136 AG), naujos kartos „Euro 6d“ reikalavimus atitinkančių benzininių (nuo 100 iki 155 AG) arba dyzelinių (nuo 110 iki 130 AG).

Naujuosiuose C4 bei ë-C4 montuojama „Citroën Advanced Comfort®“ programa, siūlanti aukšto lygio komfortą įvairiose srityse. Pakabos sistema „Progressive Hydraulic Cushions®“ ir „Advanced Comfort“ sėdynės užtikrina važiavimo komfortą, o didelė erdvė viduje leidžia kiekvienam keleiviui jaustis patogiai – pavyzdžiui, šiame modelyje erdvė keliams yra didžiausia klasėje.

Kuriant „Progressive Hydraulic Cushions®“ pakabą, „Citroën“ pateikė paraiškas 20 patentų. Jos veikimo principas paprastas: įprastą suspaudimo sistemą sudaro amortizatorius, spyruoklė ir atrama. „Citroën“ sistemoje pridėtos dvi papildomos hidraulinės atramos kiekvienoje amortizatoriaus pusėje – tai užtikrina itin švelnų važiavimą nelygiame kelyje ir panaikina nemalonų šokinėjimą keliuose su dideliais nelygumais.

Interjere komfortą ir jaukią atmosferą sukuria suderintos apdailos medžiagos bei panoraminis stoglangis, o vairuotojui malonumą užtikrina 20 vairavimo asistentų, tarp kurių ir 2 lygio autonominio važiavimo sistema.

Praktiškas ir gerai atrodo

Didelė ratų bazė (2 670 mm) kartu su didelio skersmens ratų arkomis, 18 colių ratlankiais bei 156 mm prošvaisa suteikia automobiliui kategoriško ir savimi pasitikinčio modelio įvaizdį. 4 360 mm ilgio, 1 800 mm pločio bei 1 525 mm aukščio automobilis yra etaloninis kompaktinis hečbekas, tačiau didesnis nei konkurentų atstumas nuo žemės iki kėbulo užtikrina didesnį praktiškumą. Dėl išmaniai sumontuotų sėdynių, automobilyje sėdinčio vairuotojo akys yra 1,22 m aukštyje – tai suteikia daugiau matomumo nei kituose kompaktiniuose hečbekuose.

Stogo linija kartu su nuožulniu galiniu stiklu bei spoileriu pabrėžia automobilio aptakumą. Švelniai žemėjanti stogo linija bei 3 šoniniai langai, susijungiantys su galiniais žibintais, primena legendinį „Citroën GS“.

Galinė dalis yra ne tik daili, bet ir praktiška – kompaktinio hečbeko bagažinėje telpa 380 l krovinio, o plačiai atsidarančios durys leidžia įvairius daiktus įkrauti itin lengvai.

Komfortiškas interjeras

Interjere keleivius apsupa jauki ir komfortiška atmosfera: modernūs raštai ant įvairių detalių, malonios akiai spalvų schemos bei įvairios dekoracijos. Dažniausiai liečiamos vietos, kaip panelės viršus, durų apdailos ar porankis, padengtos minkštomis ir maloniomis liesti medžiagomis. Vairo, ortakių bei prietaisų skydelio detalės padengtos chromu arba blizgia juoda spalva – tai leidžia išskirti pačias svarbiausias automobilio funkcijas kontroliuojančius mygtukus ar jungiklius.

Prieš vairuotoją įrengtas berėmis HD skaitmeninis prietaisų skydelis išsiskiria originaliais ir lengvai įskaitomais kituose „Citroën“ modeliuose jau matytais grafiniais elementais. Ant priekinio stiklo vairuotojui matomas spalvotas projekcinis ekranas, leidžiantis stebėti svarbiausią informaciją nenukreipiant žvilgsnio nuo kelio. Centrinėje konsolėje įrengtame 10 colių ploname berėmiame lietimui jautriame ekrane galima valdyti daugelį automobilio funkcijų, tačiau svarbiausi valdikliai, kaip klimato kontrolės, išliko fiziniai.

Naujuosiuose C4 bei ë-C4 montuojama nauja, elegantiška ir intuityvi automatinės pavarų dėžės svirtis. Ji turi tris pozicijas – R, N ir D, o šalia yra du mygtukai: P aktyvuoja stovėjimo režimą, M – mechaninį valdymą vidaus degimo variklį turinčiuose automobiliuose, B – specialų energijos rekuperacijos režimą elektriniuose modeliuose. Toje pačioje konsolėje taip pat yra elektrinio stovėjimo stabdžio bei vairavimo režimo jungikliai – vairuotojas gali pasirinkti „Eco“, „Normal“ arba „Sport“ režimą.

Specialus dėmesys buvo skirtas daiktadėžėms – interjere yra 16 dėtuvių, kurių bendra talpa siekia 39 l.

Daugiau komforto elektromobilyje

Naujasis visiškai elektrinis ë-C4 yra penktasis elektrinę pavarą turintis „Citroën“ modelis po „C5 Aircross“ SUV, „Ami“, „ë-Jumpy“ ir „ë-SpaceTourer“.

ë-C4 montuojamas efektyvus 136 AG pajėgumą bei 260 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis. Su juo elektromobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,7 sek., o viena įkrova gali įveikti 350 km (WLTP režimu). Didžiausias šio automobilio greitis – 150 km/val.

Didelio našumo 50 kWh talpos bateriją galima įkrauti naudojant 100 kW galios kroviklius – įkrovimo greitis juose yra maždaug 10 km per minutę.

Elektromobilyje yra specialus „Brake“ režimas, kuris sustiprina lėtėjimą nespaudžiant stabdžio pedalo – tai papildomai įkrauna bateriją ir padidina nuvažiuojamą atstumą. Centrinėje konsolėje taip pat galima pasirinkti vieną iš kelių važiavimo režimų: „Eco“, „Normal“ ar „Sport“, kurie koreguoja variklio, oro kondicionavimo sistemų veikimą ir leidžia vairuotojui pasirinkti važiavimo būdą – ekonomiškesnį ar orientuotą į dinamiškumą.

Naujieji „Citroën C4“ bei ë-C4 Lietuvos rinkoje bus pristatyti šių metų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis