Dar negaminamo „Tesla Cybertruck“ rezervacijų skaičius peržengė milijoną: kaip tai paaiškinti?

„Tesla Cybertruck“ gamyba, kaip planuojama, prasidės dar šiais metais. Ji ne kartą buvo atidėta, nes „Tesla“ planuose buvo svarbesnių modelių ir technologijų, bet dabar „Cybertruck“ tikrai artėja. Ir jo laukia labai daug žmonių.
„Tesla Cybertruck“
„Tesla Cybertruck“ / Gera dovana nuotr.

Kai „Cybertruck“ buvo oficialiai pristatytas 2019 metų lapkritį, šis automobilis nepaliko abejingų. Kai kuriems jo dizainas atrodė futūristiškas ir šviežias, kitiems – tingus ir nepraktiškas. Bet kuriuo atveju, „Tesla“ per savaitę surinko net 250 tūkstančių rezervacijų.

Vėliau susidomėjimas „Cybertruck“ šiek tiek nuslūgo. Nebuvo jokių naujienų, apžvalgų, o „Tesla“ užsiėmė kitais reikalais. „Cybertruck“ ir toliau rinko rezervacijas, bet ne su tokiu pagreičiu kaip anksčiau.

„Tesla“ gerbėjai pastebėjo, kad „Cybertruck“ rezervacijų skaičius vėl šoktelėjo po to, kai „Ford“ pristatė savo elektrinį pikapą „F-150 Lightning“. Jei tai tiesa (oficialių duomenų nėra), tai galėjo paskatinti „F-150 Lightning“ lyginimas su „Cybertruck“, vėl priminęs „Tesla“ pikapą. Ar tiesiog nusivylimas elektrinio F-150 galimybėmis.

Dabar „Teslarati“ skelbia, kad neseniai „Cybertruck“ rezervacijų skaičius peržengė 1 milijoną. Ir tai yra neįtikėtina, turint omenyje, kad šis e-pikapas dar nėra gaminamas. Vos tik gamyba prasidės, galima tikėtis dar vieno šuolio.

Tiesa, reikėtų pažymėti, kad ne visi „Cybertruck“ rezervacijos virs pirkimais. Yra žinoma, kad kai kurie žmonės rezervavo pikapą manydami, kad po poros metų turės jam pinigų – rezervacija kainavo vos 100 dolerių. Kiti užsakė dvi ar tris tokias mašinas.

„Tesla Cybertruck“ bus labai didelis pikapas, bet iki 100 km/val. vis tiek bėgėsis tik maždaug 3 sekundes. Viduje tilps 6 suaugę žmonės, krovinių skyriuje – pusantros tonos krovinio. Tarp įkrovimų „Cybertruck“ nuvažiuos daugiau nei 800 km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis