Nors ir gamintojas dar neišplatino oficialių šio sedano nuotraukų, Jungtinėse Amerikos Valstijose vienas motociklininkas visiškai neuždengtą M3 užfiksavo nuosava ant šalmo sumontuota vaizdo kamera. Tikėtina, kad tai – naujos reklamos užkulsiai. Mat, prieš BMW automobilį gatvėje apsisuko matine juoda spalva padengtas, pažangią filmavimo įrangą gabenantis „Porsche Cayenne“. Būtent tokios mašinos yra naudojamos reklamos ar filmų pramonėje – nuo matinės juodos spalvos ant kelio nekrenta jokie atspindžiai, o iš vidaus valdomas kranas kamerą gali judinti įvairiomis kryptimis.
Pastebėtas BMW M3 „Bimmerpost“ bendruomenės atstovų teigimu, yra nudažytas „Yas Marina Blue“ mėlyna spalva – tokia pati naudojama ir Abu Dabyje pastatytoje „Formulės-1“ lenktynių trasoje. Melsva spalva čia padengtos „gesinimo zonos“ – vietos, kurios klasikinėse trasose būna padengtos smulkia skalda ar smėliu.
Naujasis 3,0 litrų S55 variklis bus lengvesnis, galingesnis ir ekonomiškesnis už 5,0 litrų S65 jėgainę.
Naujos kartos (F80) M3 bus pirmuoju M3 istorijoje su priverstinio oro pripūtimo sistemą turinčiu varikliu. Šiuose modeliuose bus montuojamos tokios pat jėgainės, kaip ir M4, 3,0 litrų 6 cilindrų eilėje varikliai su dviem turbokompresoriais. S55 motorai, lyginant su techniškai panašiais N55 pasižymės net 2 kilogramais lengvesniais alkūninio veleno laikikliais, mažesne stūmoklių eiga (tačiau didesniu skersmeniu), „Double-VANOS“ kintamų vožtuvų fazių technologija bei kitomis technologijomis.
Šie motorai į galinius varančiuosius ratus siųs 430 AG esant 5000-7300 aps./min. bei 500 Nm esant 2000-5000 aps./min., tuo tarpu sūkiai bus ribojami ties 7,5 tūkst. aps./min. padala.
Gamintojas tvirtina, kad naujos kartos M3 bus lengvesnis ne tik už savo pirmtakus (E46 bei E92 M3), bet ir už esminius konkurentus – „Audi RS5“ ir „Mercedes-Benz C63 AMG“. Mašinos svoris be vairuotojo, tačiau su beveik pilnu degalų baku sieks apie 1,5 tonos – maždaug 90 kg mažiau nei analogišką įrangą turintis pirmtakas.