Dar nepasirodęs naujasis „Volkswagen Arteon“ išjudino rinką

Išankstinių „Volkswagen Arteon“ pardavimų užsakymų skaičius Lietuvoje viršija pirminius lūkesčius. Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį pristatytas naujas VW modelis Lietuvoje sulaukė didelio susidomėjimo ir klientų dėmesį patraukė gaivališka – ciberžolės geltona – spalva.
Ženevos automobilių parodoje įvyko naujos kartos „Volkswagen Arteon“ premjera
Ženevos automobilių parodoje įvyko naujos kartos „Volkswagen Arteon“ premjera / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tikslūs išankstinių užsakymų duomenys bus įvertinti liepos pradžioje, tačiau jau dabar aišku, kad Lietuvoje „Volkswagen Arteon“ pardavimų skaičius siekia apie 40, o visame Baltijos regione naujojo modelio automobilių užsakyta per 60. Justas Nekrošius, „Volkswagen“ pardavimų vadovas Baltijos šalims, sako, skaičiai įrodo, kad lietuviai itin laukė „premium“ segmentui skirtos „Volkswagen“ naujienos, nes nuo seno vertina šios markės automobilius. Jau dabar užsakymų „Volkswagen Arteon“ skaičiai 50 procentų viršija planus.

Išankstiniuose užsakymuose vyrauja aukščiausios „Arteon“ komplektacijos versijos, kurių vairuotojai gali mėgautis galia: 206 kW / 280 AG (TSI) ir 176 kW / 240 AG (TDI) varikliais. Trečdalį užsakymų sudaro visų varomųjų ratų 4MOTION versijos. 60 procentų užsakytų modelių yra benzininiai, 40 procentų – dyzeliniai.

Reaguodami į augantį klientų dėmesį, „Volkswagen“ salonai Lietuvoje jau pradėjo išankstines registracijas bandomiesiems važiavimams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis