Automobilis rėžėsi į kelio atitvarą ir apsisuko. Vairuotojas ir keleivis patyrė sužeidimų. Policijos protokole rašoma, kad, vairuotojo teigimu, incidentas įvyko važiuojant su įjungtu vadinamuoju autopilotu.
„Tesla“ autopilotas, gamintojų teigimu, tėra patobulinta greičio palaikymo kontrolės funkcija. Pagal naudojimo taisykles vairuotojas negali ilgam nukelti rankų nuo vairo, kad ištaisytų šios sistemos „klaidas“. Modernesnis autopilotas „Tesla“ automobiliuose bus diegiamas nuo 2018 m.
Avarija įvyko liepos 1 d. – dieną po to, kai JAV Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (NHTSA) pradėjo tyrimą dėl žuvusio „Tesla Model S“ avarijos, kurios metu taip pat buvo įjungtas vadinamasis „autopilotas“.
Sužeistas vairuotojas ir keleivis
„Model X“, liepos 1 d. patekusį į avariją, vairavo Albertas Scaglione – meno galerijos Detroite savininkas ir, „Huffington Post“ teigimu, vienas įtakingiausių paveikslų pardavėjų pasaulyje. Kartu su juo važiavo uošvis Timas Yanke. Beje, profesorius A.Scaglione – buvęs viršgarsinio transporto sistemų kūrėjas, bendradarbiavęs su NASA.
Susidūrimas įvyko Pensilvanijoje, į pietvakarius nuo Pitsburgo. Albertas Scaglione judėjo rytų kryptimi, kai automobilis staiga rėžėsi į metalinius kelkraščio atitvarus ir apsivertė trasoje I-76. Elektromobilio nuolaužos apgadino dar ir kupė „Infiniti G37“.
Detroit Free Press pabrėžia, kad trasos I-76 atkarpa, kurioje įvyko avarija, yra ganėtinai siaura. Tad joje bet kuri vairuotojo klaida gali baigtis nelaime.
Kelių policija bent jau kol kas nenori sieti avarijos su „autopiloto“ darbu.