Šis, antros kartos krosoveris sukurtas naujojant „Ford“ vidutinio dydžio automobilių platformą, kuri buvo pasitelkta ir „Fusion“ bei „Mondeo“ modelių gamybai. Išorės dizainas praktiškai nepasikeitė nuo to, kuris buvo pademonstruotas pristatant „Edge Concept“ modelį.
Kaip ir kituose „Ford“ modeliuose, taip ir šiame, daug dėmesio skiriama saugumo technologijoms. Tai tie patys privalumai kaip ir kituose gamintojo kūriniuose – pagalbos vairuotojui sistemos, intuityvi eismo sąlygų sistema, parkavimo pagalbininkas ir kitos technologijos bei smulkmenos.
„Edge“ bus siūlomas trijų skirtingų komplektacijų: SE, SEL, Sport ir Titanium. Trys motorai bus montuojami viso pasaulio užsakovams. Standartiniu varikliu pasirinktas dviejų litrų darbo tūrio, keturių cilindrų „Ecoboost“ agregatas. Jis pasieks 270 Nm sukimo momentą.
Kaip alternatyva siūlomas ir 2,7 litro darbo tūrio, V formos, 6 cilindrų agregatas, kurio galia viršys 300 AG. Dar vienas potencialus agregatas, galimai užpildysiantis ertmę po „Edge“ variklio gaubtu – 3,5 litro atmosferinis agregatas, kuris, kaip manoma, bus aprūpintas šešių laispnių automatine transmisija.