Likus vos vienam etapui iki „Nissan“ Lietuvos motociklų kroso čempionato pabaigos, Mantas su Ryčiu užimą pirmą vietą motociklų su priekabomis įskaitoje – per 4 etapus jie surinko 180 taškų. Antroje vietoje esantis svečių iš Latvijos ekipažas, Janis Jegorovas ir Peteris Jegorovas, turi 175, o Tomas Baltušis su Tadu Natka – 156 taškus. Labai nedidelį teorinį šansą užlipti ant aukščiausio 2018 m. sezono apdovanojimų pakylos laiptelio turi ir Irmantas Šeputis su Remigijumi Namikiu, surinkę 133 taškus, tad intrigos prieš paskutinį etapą Utenoje tikrai netrūksta.
Motyvacija nedingsta
Daug kartų tapus geriausiais savo srityje, daugeliui iškyla dilema – o kam reikia dar vieno čempiono titulo? Kišūnai čia – išimtis.
„Motyvacija dalyvauti varžybose kelis kartus tapus čempionu nedingsta. Važiuojame, nes mums patinka motokrosas, varžybos, trasos. Pats važiavimo procesas – kur kas svarbesnis nei apdovanojimas“, – teigia Rytis Kišūnas.
Rytis dviejų žmonių ekipaže užima priekabininko vaidmenį. Vairuotoju jo brolis Mantas tapo dėl paprastos priežasties – sugalvojus važiuoti kartu, jis jau turėjo patirties vairuojant paprastą motociklą. Paskatintas tėčio, ant motociklo Mantas pirmą kartą užlipo būdamas vos septynerių, o Ryčio šis sportas nežavėjo iki pat paauglystės.
Šiandien broliai ant vieno motociklo kartu jau keliolika metų. Per tą laiką spėjo ne tik tapti Lietuvos čempionais, bet ir atstovauti Lietuvai „Motocross of Nations“ bei pasirodyti kitose varžybose užsienyje.
Permainingas sezonas
Šiemet Kišūnai koncentruojasi į varžybas Lietuvoje. Pasivaržyti su sportininkais užsienyje visada smagu, tačiau kiekviena kelionė nemažai kainuoja, o turint nedaug rėmėjų didžiąją dalį išlaidų tenka dengti iš savo kišenės.
Finansai yra viena priežasčių, kodėl aukščiausias pozicijas motociklų su priekabomis varžybose neretai užima ekipažai, kurių abu nariai turi vienodas pavardes – tai broliai arba tėtis su sūnumi. Pasak abiejų Kišūnų, čia svarbus ne tik artimas ryšis ir tarpusavio supratimas, bet ir finansinė pusė. Paprastai abu ekipažo nariai varžyboms „metasi“ po pusę, o broliai kiekvienam etapui pasiruošti skiria tiek, kiek gali. Skolinimasis ar nesutarimai dėl nevienodo indėlio neegzistuoja.
2018 m. sezonas broliams permainingas. Mantas šaltuoju sezonu išvyksta į Norvegiją užsidirbti papildomai, tad pirmosios sezono varžybos mažai treniruočių turėjusiems Kišūnams nebuvo sėkmingos – prie Vilniaus esančioje Pagirių trasoje jie net neužkopė ant apdovanojimų pakylos. Tačiau Šiauliuose ir Pakruojyje pavyko užimti pirmąsias vietas, Panevėžyje broliai pasidalijo 1–2 su latviais Jegorovsais ir prieš finalines varžybas jau žengia aukščiau už kitus.
Ar Kišūnams pavyks trečią kartą iš eilės tapti Lietuvos čempionais, bus galima išvysti paskutiniame „Nissan“ Lietuvos motociklų kroso čempionato etape, kuris vyks artėjantį savaitgalį Utenos motokroso trasoje. Varžybose pasirodys ne tik stipriausi lietuviai, čempionate aukštas pozicijas užimantys latviai, baltarusiai ir kiti kaimynai, bet ir daugkartiniai kaimyninių šalių motokroso čempionai: latvis Matis Karro bei estas Tanelis Leokas.