Dar iki prasidedant šio „Ford“ gamybai Henry Fordas pagamino aštuonis automobilius, atsižvelgdamas į skirtingus aspektus, ko reikia sėkmingam automobiliui. Geriausios šių automobilių savybės susivienijo ir tapo „Model T“.
H.Fordas savo nedidelėje gamykloje Detroite subūrė komandą, sudarytą iš inžinieriaus, mašinisto ir dizainerio. O 1907 metais oficialiai prasidėjo „Ford Model T“ gamyba. Automobilis turėjo starterį, keturių cilindrų variklį ir vairą kairėje pusėje. „Model T“ taip pat buvo gana aukštas, o tai padėjo važiuoti sunkiais keliais. Tuomet tai buvo ypač aktualu kaimo gyventojams.
Pirmieji „Ford Model T“ kainavo 850 dolerių (kai kuriuose šaltiniuose rašoma 950). Dabar ši suma neatrodo labai didelė, bet tuomet tai buvo net labai daug. Palyginimui – „Ford Motor Company“ fabriko darbuotojai gaudavo po 5 dolerius per dieną, o tai buvo prestižinė darbo vieta. Kaip ten bebūtų, lyginant su kitais tuo metu siūlomais automobiliais, „Model T“ kaina buvo maža. Tai buvo vienas iš veiksnių, lėmusių milžinišką šio modelio sėkmę.
Pardavus šiek tiek daugiau nei 10 000 „Model T“ automobilių, Henry Fordas paskelbė, kad stabdo „Model R“ ir „Model S“ pardavimus, o klientų perkamas „Model T“ galės būti kokios tiek jie nori spalvos (jeigu tai juoda).
Norint paspartinti automobilio gamybą, 1913 metais buvo atidarytas naujas 24 hektarų dydžio „Ford“ fabrikas. Tuo metu jis buvo laikomas didžiausiu pasaulyje, o jame dirbančiųjų skaičius padidėjo daugiau nei dvigubai. Gamyba pagreitėjo balandžio 1-ą dieną, kai atsidarė pirmoji judanti surinkimo linija.
Galiausiai kiekvienai detalei buvo sumontuota atskira, judanti surinkimo linija, o fabrikas padalintas į 500 skyrių. Taip buvo stipriai padidintas efektyvumas ir dar labiau sutrumpintas gamybos laikas.
Kaip rašo history.com, per savo gyvavimo laikotarpį „Model T“ dar prisidėjo ir prie antisemitizmo idėjos platinimo. Henry Fordas tam pasitelkė automobilį ir 1919 metais įsigytą laikraštį „Dearborn independent“ (dar žinomą kaip „Ford International Weekly“), kuriame ir skleidė savo pažiūras. Su kiekvienu parduotu „Model T“ pardavėjai privalėjo parduoti ir po laikraščio prenumeratą. Tiražų kiekiu šį laikraštį aplenkė tik „New York Post“. Žinoma, dauguma pardavėjų buvo tuo nepatenkinti ir stengėsi laikraščių pardavimų vengti.
Paskutinis „Model T“ nuo konvejerio nuriedėjo 1927 metų gegužės 26 dieną. Tų pačių metų gruodį baigėsi ir laikraščio platinimas. Trečiajame dešimtmetyje stipriai išaugo konkurencija automobilių pramonėje, o modelių pasirinkimas padidėjo dešimteriopai. Ir nors „Model T“ kurį laiką dar bandė konkuruoti, galiausiai pardavimai pradėjo mažėti, modelis tapo atgyvenęs ir keliantis pašaipas.
Po ilgų dvejonių fabrikas pagaliau paskelbė, kad „Model T“ daugiau nebebus gaminamas. H.Fordas išmetė 40 000 įrankių, kurie buvo tinkami tik „Model T“ gamybai, ir 1927 gruodžio mėnesį paskelbė apie naujo „Model A“ gamybos pradžią. Taip atėjo šio modelio eros pabaiga.