270 AG išvystantis „Peugeot“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sek., o maksimalus jo greitis – 250 km/val.
Kartu bus parduodama ir 250 AG išvystanti versija. Ji turės tokį patį variklį, tokį patį sukimo momentą ir maksimalų greitį, tačiau skirsis jų įsibėgėjimas – 100 km/val. šis 308 GTi pasieks per 6,2 sek.
„Peugeot“ kreipia dėmesį ne tik į greitį – prancūzai giriasi, kad 308 GTi yra pats ekonomiškiauskas „karštasis hečbekas“. Jis vidutiniškai suvartos 6 l benzino 100 km, į aplinką išmesdamas 139 g/km CO2.
Nuo standartinio 308 ši, sportiškesnė versija, išoriškai skiriasi keliais dalykais. Pirma – ji 11 mm žemesnė, o tarpvėžės yra didesnės: atstumas tarp priekinių ratų siekia 1 570 mm, o tarp galinių – 1 554 mm.
250 AG išvystanti versija bus komplektuojama su 18 colių skersmens ratlankiais, o 270 AG GTi gaus 19 colių ratus.