Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Debiutavo „Peugeot 308 GTi“ hečbekas, išvystantis 270 AG

Frankfurto automobilių parodoje pristatytas karščiausias kada sukurtas „Peugeot“ automobilis – „Peugeot 308 GTi“, išvystantis net 270 AG. Turėdamas vos 1,6 l darbinio tūrio variklį, šis automobilis gali pasigirti ir 330 Nm sukimo momentu. Tai – tas pats variklis, kuris jau porą metų montuojamas į „Peugeot RCZ-R“.
„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

270 AG išvystantis „Peugeot“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sek., o maksimalus jo greitis – 250 km/val.

Kartu bus parduodama ir 250 AG išvystanti versija. Ji turės tokį patį variklį, tokį patį sukimo momentą ir maksimalų greitį, tačiau skirsis jų įsibėgėjimas – 100 km/val. šis 308 GTi pasieks per 6,2 sek.

„Peugeot“ kreipia dėmesį ne tik į greitį – prancūzai giriasi, kad 308 GTi yra pats ekonomiškiauskas „karštasis hečbekas“. Jis vidutiniškai suvartos 6 l benzino 100 km, į aplinką išmesdamas 139 g/km CO2.

Nuo standartinio 308 ši, sportiškesnė versija, išoriškai skiriasi keliais dalykais. Pirma – ji 11 mm žemesnė, o tarpvėžės yra didesnės: atstumas tarp priekinių ratų siekia 1 570 mm, o tarp galinių – 1 554 mm.

250 AG išvystanti versija bus komplektuojama su 18 colių skersmens ratlankiais, o 270 AG GTi gaus 19 colių ratus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais