Įmonės valdybos pirmininkas ir direktorius Osamu Suzuki atsisakys pastarųjų pareigų nuo birželio 29-osios, o viceprezidentas Osamu Honda išvis pasitrauks iš įmonės.
„Suzuki“ vadovai taip pat greičiausiai liks be priedų už 2015-uosius, arba šie bus perpus sumažinti.
„Suzuki“ įmonės struktūra yra vertikali ir žemesnės grandies darbuotojams sunku būti išgirstiems“, – teigė įmonės prezidentas Toshihiro Suzuki, kuris yra atsistatydinusio Osamu sūnus. Abu šeimos nariai taip pat susimažins atlyginimus antrąjį 2016-ųjų pusmetį: 86-erių metų amžiaus Osamu alga sumažės 40 proc., 57-erių Toshihiro – 30 proc.
Praėjusį mėnesį išaiškėjo, jog „Suzuki“ yra antrasis Japonijos gamintojas, klastojęs degalų sąnaudų testus. Anksčiau šiemet įkliuvo „Mitsubishi“, kurie pripažino dvidešimt metų klastoję automobilių apetito degalams parodymus Japonijos rinkoje parduodamiems modeliams.
Spėjama, kad neteisingos degalų sąnaudos buvo nurodytos 14-ai „Suzuki“ modelių ir 12-ai, kurie tiekiami kitiems gamintojams. Iš viso – apie 2 milijonus automobilių. Įmonė atskleidė, jog testavo visus 26 jų gaminamus automobilių modelius ir ištyrė, jog visų jų degalų sąnaudų parodymai skiriasi nuo rašomų kataloguose.
„Mitsubishi“ anksčiau pripažino, jog dėl degalų sąnaudų klastojimo kataloguose ir techninių duomenų lentelėse rašomos degalų sąnaudos buvo vidutiniškai 15 proc. mažesnės nei realios.