Dėl defektų „Tesla“ Kinijoje atšaukia daugiau nei 48 tūkstančius automobilių ir tai gali būti tik pradžia

Ne vienas „Tesla Model S“ ir „Model X“ pirkėjas jau kurį laiką skundžiasi dėl nepatikimos automobilio važiuoklės – lūžo jau ne vieno automobilio pakabos svirtys. Šie nusiskundimai girdimi ir JAV, ir Europoje, ir Kinijoje. Tačiau tik pastarojoje „Tesla“ dabar atšaukia daugiau nei 48 tūkstančius automobilių. Ir tai – tik pradžia.
„Tesla Model S“ važiuoklė, lūžusi traukė
„Tesla Model S“ važiuoklė, lūžusi traukė / Socialinių tinklų nuotr.

Lūžtančios svirtys yra rimta problema, kuri atskirais atvejais netgi gali kelti grėsmę automobilio saugumui. Elektromobiliai tuo nėra ypatingi, tačiau jie yra sunkesni, todėl privalo turėti tvirstesnę važiuoklę. „Tesla Model S“, „Model X“ ir „Model 3“ savininkai jau kurį laiką skundėsi nepatikima važiuokle ir tuo, kad gedimai ne visada yra šalinami „Tesla“ sąskaita, nepaisant galiojančios garantijos.

„Tesla“ dabar identifikavo problemą ir kviečia 48442 „Model S“ ir „Model X“ automobilius Kinijoje apsilankyti techninio aptarnavimo centruose. Silpnos važiuoklės svirtys bus keičiamos naujomis, gerokai stipresnėmis. Remontas bus atliekamas nemokamai ir, kaip tikimasi, padės galutinai išspręsti galvos skausmu tapusią problemą. Tačiau yra priežasčių manyti, kad tuo viskas nesibaigs.

Tie 48442 „Tesla“ automobiliai nebuvo pagaminti Kinijoje – jie buvo pagaminti Frimonte, Kalifornijoje. Be to, kaip praneša Insideevs.com, apie panašius gedimus praneša ir amerikiečiai bei europiečiai. Taigi tikėtina, kad naujas, stipresnes važiuoklės svirtis teks diegti ir kitose svarbiose rinkose.

„Tesla“, žinoma, vengtų vienu metu atšaukti automobilius JAV, Europoje ir Kinijoje. Tas skaičius atrodytų labai baisiai ir, tikriausiai, stipriai pakenktų įmonės reputacijai. Kita vertus, gali būti, kad Kinijos keliai, kurie vietomis nėra labai lygūs, ar kinų vairavimo stilius ypač kenkia automobilių važiuoklėms.

Atšaukimai automobilių rinkoje yra pakankamai dažni. Kai koks nors defektas yra labai plačiai paplitęs, gamintojas renkasi jį taisyti aktyviai, nelaukdamas klientų skundų bangos. Pirkėjai gauna pranešimus, kad reikia apsilankyti techninio aptarnavimo centre, kur bus atliekamas nemokamas remontas. Ir tiek. Kartais defektai būna pakankamai menki ir yra sutaisomi reguliaraus aptarnavimo metu – tik elektromobiliams tas reguliarus aptarnavimas techniškai net nėra būtinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis