Asmuo buvo suimtas trečiadienį po to, kai tyrėjai atliko kratas dviejuose objektuose, nurodė Miuncheno prokuratūros atstovė. Jos teigimu, prokurorai taip pat išplėtė tyrimą ir dabar tyria didesnio skaičiaus žmonių veiklą.
Prokuratūros atstovė tiriamųjų tapatybių neatskleidė, tačiau sakė, kad jie nepriklausė „Audi“ valdybai. „Tarp įtariamųjų kol kas nėra esamų ar buvusių „Audi“ valdybos narių“, – sakė ji.
Tuo tarpu Vokietijos laikraštis „Sueddeutsche Zeitung“ ir televizijos NDR bei WDR skelbia, kad suimtasis yra Wolfgangas Hatzas (Volfgangas Hacas), kuris pernai pasitraukė iš „Porsche“ valdybos po to, kai buvo suspenduotas dėl „dyzelgeito“ tyrimo.
W. Hatzas 2001-2007 metais vadovavo „Audi“ variklių projektavimo skyriui. Vėliau jis dirbo „Volkswagen“ grupės jėgos agregatų padalinyje, o galiausiai tapo atsakingas už mokslinius tyrimus ir plėtra „Volkswagen“ grupei priklausančiame „Porsche“ padalinyje.
„Suėmus W. Hatzą, skandalas dėl taršos duomenų klastojimo įžengia į naują fazę, – rašo „Sueddeutsche Zeitung“. – Jis buvo atsakingas už visus pagrindinius „Volkswagen“ prekių ženklus“.
Liepą taip pat buvo suimtas ir buvęs vienas iš „Audi“ vadovų, 60-metis Giovanni Pamio, kurį JAV teisingumo departamentas apkaltino sukčiavimu dėl „Audi“ vaidmens „dyzelgeito“ skandale. Esą turimus duomenų, kad G.Pamio nurodė „Audi“ inžinieriams sukurti programinę įranga, kuri leistu atitikti JAV taršos taisykles.
Kaip žinoma, „Volkswagen“ – didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja – 2015 metų rugsėjį pripažino, kad maždaug vienuolikoje milijonų visame pasaulyje parduotų jos grupės gamybos automobilių buvo įdiegta speciali programinė įranga, leidusi klastoti dyzelinių automobilių oro taršos duomenis.