„Mes galėtume sukurti šį superautomobilį, tačiau tokiu metu gaminti nuo 3,426 mln. iki 4,28 mln. Lt kainuojantį C-X75 yra tiesiog netaktiška“, – teigia kompanijos vadovas Adrianas Hallmarkas. „Mūsų tikslas – greičiau pristatyti kitus modelius, dėl kurių „Jaguar“ entuziastai mums neduoda ramybės.“
2010-ųjų Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas hibridinis superautomobilis, pagal gamintojo planus, iki 100 km/h turėjo įsibėgėti per mažiau nei tris sekundes, o maksimalus greitis siektų virš 320 km/h. Koncepcinė C-X75 versija turėjo du turbinos tipo variklius, tačiau serijiniai modeliai buvo planuojami su 1,6 litro agregatais, pakinkytais dviejų turbokompresorių. 500 AG bei papildomi du iki 10 tūkst. aps./min. besisukantys elektros motorai turėjo būti šio hibridinio superautomobilio galios šaltiniais.
Hallmarkas akcentavo, jog iki 2013-ųjų gegužės „Jaguar“ pristatys penkis naujus prototipus, iš kurių trys bus parduoti, vienas papuoš kompanijos muziejų, o likęs bus tobulinamas bei demonstruojamas viešai.
Gamintojo nuotr./„Jaguar C-X75“ koncepcija |