Išskirtinė automobilių paroda vyko jau tradicinėje savo vietoje – prie Mičigano ežero kranto įsikūrusiame Čikagos „McCormick“ komplekse. Naujausiais automobiliais užpildytos dvi milžiniškos erdvės.
Daugybė automobilių gamintojų pristatė savo naujausius modelius.
Kone į visas eksponuojamas transporto priemones buvo galima atsisėsti. Grožėtis iš šono lankytojai privalėjo tik išskirtiniais ar prabangiausiais modeliais.
Tik akims skirti buvo „Rolls Royce“, „Buggati“, „Lamborghini“ ir kiti panašūs modeliai bei išskirtinės istorinės automobilių pasaulio grožybės.
Kai kurie gamintojai žavėjo ateities prototipais – gražuoliais, kurie galbūt kada nors bus pagaminti ir prieinami pirkėjui su didele pinigine arba labai gera kredito istorija.
„Nissan“ be savo praktiškų modelių pristatė ir tuos modelius, kurie dalyvavo „Žvaigždžių karų“ filmavime.
Savo geriausius kūrinius pristatė kone visi galingiausi pasaulio gamintojai. Be grožio, buvo ir pramogų. „Toyota“ įrengė greičio trasą. „Jeep“ leido išbandyti visureigius ant pavojingai sudėliotų akmenų ir įkalnių.
„Nissan“ be savo praktiškų modelių pristatė ir tuos modelius, kurie dalyvavo „Žvaigždžių karų“ filmavime.
Parodą mėgsta ir pirkėjai. Daugelis serijinių modelių po parodos atsidurs aukcionuose. Kartais galima patinkantį modelį įsigyti tiesiog po parodos tiesiai iš gamintojo.
„Mustangas“ ir kiti galingų automobilių gamintojai keletą modelių pavertė lenktynių simuliatoriais. Sėdi, spaudi akceleratorių, suki vairą, o priekyje matai tau paklūstantį vaizdą.
Tai viena pirmųjų metuose parodų pasaulyje, kur galima pamatyti viską, kas bus gaminama 2018, o kai kas net 2019 metais. Viskas iš arti ir viskas tikra: „Volkswagen Arteon“ „Subaru“ „Nissan Armada Snow Patrol“, „Hyundai Sonata Hybrid“ ir „Plug-in Hybrid“, „Toyota TRD Pro“, „Ford Transit Connect“.
Kaip ir kasmet, daugybę susižavėjimo atodūsių sulaukė superautomobiliai: „Acura NSX“, „Audi R8“, „Bentley Bentayga“ „BMW I8“, „Chevrolet Corvette“, „Ford GT“, „Lamborghini Aventador S“, „Aston Martin Vanquish S“, „Lotus Evora“, „Mercedes-Benz AMG“, „Nissan GT-R“, „Porsche 911“ „Rolls-Royce“ ir kiti.
„Cadillac“ flagmanas „Escala“ parodoje atrodė tarsi karalius, išdidžiai besisukantis ant didžiulio balto rato. „Ford“ susilaukė didžiulio dėmesio, nes amerikiečiams ši firma asocijuojasi ne su viena legenda: patikimi, be proto galingi „pikapai“ ir ką jau kalbėti apie GT ir „Mustangus“.