2019 03 26 /13:59

Didžioji premjera: į Vilniaus gatves išriedėjo keturi „Audi e-tron 55 quattro“

Nors pirmasis elektromobilis „Audi e-tron“ į Lietuvą atvyko jau beveik prieš mėnesį, jis nebuvo rodomas viešai. Pirmiausia su e-tron susipažino „Audi“ salonų darbuotojai. Pirmi keturi elektromobiliai pristatyti žiniasklaidai ir verslo žmonėms. Todėl bandomieji važiavimai vyksta šalia „Litexpo“ parodų rūmų, į Vilniaus centrą automobiliai nevažiuoja.
„Audi e-tron“ pristatymas Vilniuje
„Audi 55 e-tron quattro“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 2 Audi Elektromobilis

Į Lietuvą atvykę e-tron turi tradicinius veidrodėlius, nors Ženevos automobilių parodoje buvo galima pamatyti ir modelius, vietoje šoninių veidrodėlių turinčius mažytes kameras. Arba, kitaip tariant, virtualius veidrodėlius (žiūr. nuotraukų galeriją). Tokiu būdu gerinama elektromobilio aerodinamika.

Svarbiausi „Audi e-tron 55 quattro“ duomenys

Tai - sportiškas ir praktiškas elektra varomas SUV - 4901 mm ilgio, 1935 mm pločio ir 1616 mm aukščio, jis yra itin erdvus ir patogus, visiems gyvenimo atvejams tinkantis elektromobilis. Jis 10 cm ilgesnis už bazinį Q5 modelį ir 10 cm trumpesnis už Q7. Iš esmės jis atitinka Q8 išmatavimus, tačiau yra žemesnis.

„Audi e-tron“ atstumas tarp ašių siekia 2928 mm, todėl čia laisvai tilps penki keleiviai, o bagažui skirtas krovinių skyrius talpina net iki 660 l, tad elektrinis SUV yra puikiai tinkamas tolimoms kelionėms.

Du elektros varikliai užtikrina itin didelę, net 300 kW ir 664 Nm sukimo momentą siekiančią galią ir elektriniam SUV suteikia ypatingą dinamiką neteršiant aplinkos ir važiuojant praktiškai be garso. Maksimalus sukimo momentas pasiekiamas vos prisilietus prie akceleratoriaus, užtikrina įspūdingą dinamiką ir leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,7 sekundes. Maksimalus elektromobilio greitis yra elektronikos apribotas ties 200 km/val.

„Audi drive select“ sistemos pagalba vairuotojas gali pasirinkti vieną iš norimų „Audi e-tron“ važiavimo režimų, priklausomai nuo eismo sąlygų ir pageidavimų. Elektromobilio pakaba turi pneumatines spyruokles su kiekvienam ratui atskirai pritaikomu veikimo režimu, o prošvaisa gali būti keičiama iki 76 milimetrų siekiančiu diapazonu – blogame kelyje ją padidinat, o greitkelyje sumažinant tam, kad būtų pagerintos aerodinaminės savybės ir padidintas nuvažiuojamas atstumas. WLTP režimu jis siekia 550 km, o bateriją iki 80 proc. greitojo įkrovimo stotelėje galima įkrauti per 30 min.

Automobilio kaina prasideda nuo 82 650 eurų.

Kiti „Audi e-tron“ modeliai

„Audi“ Ženevoje pristatė, o Vilniuje priminė ir apie dar du elektrinius modelius, kurie mūsų gatvėse važinės netrukus.

„Audi e-tron q4“ Baltijos šalyse važinės jau 2020 metais. Taip pačiais metais pamatysime ir sportiškos agresyvios išvaizdos „e-tron GT“.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Audi e-tron GT“ koncepcija Ženevos automobilių parodoje
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Audi e-tron GT“ koncepcija Ženevos automobilių parodoje

O „Audi e-tron Sportback“ mūsų gatvėmis važinės jau šių metų rudenį.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Audi e-tron“ koncepcija Ženevos automobilių parodoje
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Audi e-tron“ koncepcija Ženevos automobilių parodoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų