Eksperimentui pasiryžo „DAF Trucks“, „Daimler Trucks“, „Iveco“, „MAN Trucks&Bus“, „Scania“ ir „Volvo“. Vilkstinės dalyviai, važiavę optimaliu atstumu vienas nuo kito, idealiai kartojo pirmojo vilkiko veiksmus: stabdė arba akceleravo. Esant reikalui į tarpą įleisdavo kitą automobilį.
Automobiliai pajudėjo iš savo atstovų būstinių trijose Europos šalyse ir baigė kelionę Roterdame (Nyderlandai) balandžio 6 d. Kiekvieną vilkstinę sudarė po kelis vilkikus.
Bene ilgiausią distanciją įveikė „Volkswagen“ grupės palaikoma „Scania“. Šie vilkikai nuvažiavo 2000 km, kirto 4 valstybių sienas.
Sunkvežimiai dalyvavo olandų pasiūlytame (nes ši šalis pirmininkauja ES) Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) iššūkyje „Europos vilkikų vilkstinė“ (European Truck Platooning Challenge).
Kaip rašo „Quartz“, važiavimas tokiose vilkstinėse leistų sutaupyti iki 15 proc. degalų, nes būtų rečiau be reikalo naudojami stabdžiai ir akceleratorius.