Draudimo specialistai: pagalba kelyje dažnai vertingesnė už piniginę kompensaciją

Draudimo bendrovės „Compensa“ duomenimis, Lietuvoje ir toliau nemažėja atvejų, kuomet vairuotojai apgadina savo transporto priemones per žiemą atsiradusiose duobėse. O ypač daug jų yra vidurio Lietuvoje. Pasak draudikų, laikinoji sostinė yra šios statistikos lyderė.
Įrankiai
Įrankiai / Sxc.hu nuotr.

„Prasta kelių būklė žmonėms visoje Lietuvoje padaro įvairaus dydžio nuostolių. Vidutiniškai jie svyruoja nuo 500 iki 1 500 Lt. Tačiau yra atvejų, kuomet nuostoliai pasiekia ir 5 000 Lt. Liūdniausia yra tai, kad tokių atvejų nemažėja. Mūsų duomenimis, šiemet net 9 proc. apsidraudusiųjų pranešė apie patirtą nedidelę žalą, susijusią su prasta kelio dangos kokybe“, – sakė „Compensa“ žalų skyriaus vadovas Tomaš Stankevič.

Jo teigimu, vairuotojams apsisaugoti nuo duobių sukeliamų problemų yra sudėtinga. Padėti gali nebent didesnis nei įprasta dėmesys arba vengimas važiuoti prastos būklės keliais. Tiesa, T. Stankevič pripažįsta, kad ne visada būna pasirinkimas ir kartais vis tiek tenka riedėti „Marso kanjonais“.

„Panašu, kad žmonės apsiprato su negerėjančia kelių būkle. Tai rodo didėjantis jų susidomėjimas draudimu, kuris ne tik kompensuoja transporto priemonei padarytą žalą, bet ir suteikia papildomos vertės, padedančios lengviau ištverti patiriamus sunkumus“, – tendenciją įvardijo T. Stankevič.

Jo teigimu, vairuotojai vis dažniau draudimo specialistų klausia apie asistavimo paslaugą, kuri žmogui,  patyrusiam avariją ir apgadinusiam savo automobilį duobėje, įbedusiam jį į pusnį ar tiesiog užklimpusiam, būna reikalingesnė nei žalos kompensacija, kuri dažnai neviršija kelių šimtų litų.

„Ištikus nelaimei žmogui kyla didelis stresas. Iš pradžių dėl patirtos nelaimės, o vėliau dėl to, kad ji sugriovė turėtus planus. Tada kyla klausimas: „Ką dabar daryti?!“. Norime, kad jis nebekvaršintų sau galvos ir būtų aišku, jog prireikus pagalbos galima drąsiai skambinti asistentams, kurie suteiks pagalbą kelyje 24 val. per parą ir tai neištuštins kišenės“, – sakė „Compensa“ draudimo specialistas.

Anot jo, klientui, turinčiam „Compensa“ kasko draudimą, šios paslaugos nekainuoja, su jomis susijusias išlaidas padengia bendrovė. 

„Tokią draudimo formą dažniausiai renkasi tie, kurie jau buvo susidūrę ar girdėjo iš pažįstamų apie asistavimo – techninės pagalbos – naudą. Ji vairuotojams suteikiama maždaug per 30 min. Atvykę specialistai gali ne tik pakeisti duobėje sugadintą ratą ar nugabenti nevažiuojantį automobilį į nurodytą vietą, bet ir padėti užvesti dėl šalčio ar kitokių priežasčių nenorinčią dirbti transporto priemonę“, – vardijo T. Stankevič.

Pasak jo, šių metų žiemos periodu į „Compensą“ dėl techninės pagalbos kreipėsi kas trečias bendrovės klientas. Tikimasi, kad ateityje šis skaičius ir toliau augs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų