Į Druskininkus – iš gamyklos
Dėl Lietuvos „Metų automobilio 2017“ konkurso bent savaitei gerokai atjaunėjo automobilių parkas Druskininkuose. O stovėjimo aikštelė šalia „Europa Royale Druskininkai“ viešbučio, kuriame apsistojo Lietuvos žurnalistų autoklubo nariai, tapo panaši į tarptautinę automobilių parodą, mat čia vienas kitą keičia patys naujausi ir svarbiausi automobilių modeliai šalies rinkoje.
Jų – net 35. Kai kurie, pavyzdžiui, „Cadillac CT6“ ir „XT5“ ir „Toyota C-HR“ į stovyklą atvyko tiesiai iš gamyklos. Tai patys pirmieji modeliai Lietuvoje, kurių dar net salonuose nėra. Visi šie automobiliai pretenduoja į Lietuvos „Metų automobilio 2017“ titulą ir dar 10 nominacijų. Juos Druskininkų apylinkių keliais bandys 10 automobilizmo pasaulyje besisukančių žurnalistų.
Automobilių palyginimai
„Ši stovykla leidžia daug geriau įvertinti visus konkursui pateiktus automobilius. Nes jie yra vienoje vietoje, gali juos lyginti sėsdamas iš vieno iškart į kitą. Tuomet įspūdžiai būna labai švieži, aiškiai atsiskleidžia visi tos pačios klasės modelių skirtumai“, – aiškino komisijos narys Dainius Leonavičius.
„Ir ne tik dėl automobilių vienoje vietoje ši stovykla naudinga. Čia susirinko visi konkurso komisijos nariai, kurie tik išlipę iš mašinos užveda liežuvius. Vyksta didelės diskusijos“, – pridėjo LNK laidos „Ne vienas kelyje“ vedėjas.
„Labai gera galimybė persėsti iš vieno automobilio iš karto į kitą. Žinoma, geriausia yra žmonės, tiek galimybė pasidalinti mintimis bei įžvalgomis su kitais komisijos nariais, tiek išklausyti praeivių, kurorto svečių, kurie irgi ateina apžiūrėti automobilių ir kartais pastebi tokias smulkmenas, į kurias tu tiesiog neatkreipi dėmesio“, – Dainiui antrino portalo gazas.lt žurnalistas Paulius Sviklas.
Keliai atskleidžia automobilius
Automobilius bandantys Lietuvos žurnalistų autoklubo nariai išgyrė Druskininkų regiono kelius. Lyg susitarę, jie visi minėjo tai, kad čia daug kalvotų, vingiuotų, techniškų kelių su skirtinga pasižyminčia asfalto danga. Jie leidžia pajusti automobilio valdymo savybes bei pakabos darbą. Kadangi Druskininkai yra viena iš Lietuvos ralio sostinių, aplink miestą galima rasti daug smagių žvyrkelių visureigiams ir krosoveriams bandyti, kurie kiekvieną rudenį yra naudojami kaip paskutinio Lietuvos ralio čempionato greičio ruožai.
„Dar vienas bandymų stovyklos privalumas – kad čia beveik savaitei galima visiškai atsijungti nuo darbų, nekvaršinti galvos dėl buitinių reikalų ir visą dėmesį suteikti automobiliams. Juk pravažiuoti ir įvertinti 35 automobilius išties yra didelis darbas“, – pabrėžė Paulius Sviklas.
Geriausios sąlygos bandymams
Tai jau 20-as kartas, kada renkamas Lietuvos „Metų automobilis“. Per visus tuos metus konkursui pateikti automobiliai buvo bandomi ir pajūryje, ir Aukštaitijoje, tačiau konkursą organizuojantis Lietuvos žurnalistų autoklubas ilgainiui apsistojo Druskininkuose.
„Druskininkuose automobilius bandome dėl to, kad šis kurortas arti Vilniaus, geri, tušti keliai, gera infrastruktūra ir labai svetingi žmonės, kurie visada pagelbėdavo vos tik bėdai ištikus. Kitas dalykas – po sunkios bandymų dienos čia sudarytos geros sąlygos poilsiui. Visą dieną pasivažinėjus ir išsprendus daug rebusų, vakare galima rinktis įvairų poilsį. Čia yra vietų, kur galima pasijusti tarsi Alpių kalnuose arba prie Viduržemio jūros,“ – Druskininkų privalumus vardijo konkurso komisijos primininkas Valdas Valiukevičius.