Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Du viename: „Alfa Romeo“ ir sukūrė reklamą, ir pagerino pasaulio rekordą

Neįprastą reklaminę akciją surengė kompanija „Alfa Romeo“. Naujas šios kompanijos automobilis „MiTo“ pasiekė linksmą ir netradicinį pasaulio rekordą: susprogdino rekordinį skaičių vandens balionų.
„Alfa Romeo MiTo“ reklamos akimirka
„Alfa Romeo MiTo“ reklamos akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto

Italų automobilį „Alfa Romeo MiTo“ vairavo profesionalus lenktynininkas Terry Grantas.

Iš spalvotų vandeniu pripildytų ir vandenyje padėtų balionų buvo „nupieštas“ „Alfa Romeo“ firminis ženklas.

Šioje reklaminėje kampanijoje ir ekstremaliai linksmoje akcijoje buvo panaudoti 2 738 vandens balionai.

Akcija, kur buvo pavadinta „MiTo Quadrifoglio Verde“ („MiTo Aquabatic Challenge“), buvo įtraukta į pasaulio rekordų „Guinness“ knygą, kaip daugiausia vandens balionų susprogdinusi automobiliu.

Iš pradžių „Alfa Romeo“ ženklą buvo sumanyta sukonstruoti iš 2 500, bet tam prireikė 2 738 vandeniu pripildytų balionų.

20 rekordų savininkas, žinomas ekstremalas T.Grantas, iš 2 738 balionų nesusprogdino tik keturių, todėl į pasaulio rekordų knygą įrašyta vos mažesnis skaičius: 2 734 vandens balionai.

„Tai buvo įdomu, netradiciška ir linksma“, – teigė klipą filmavęs Damienas Dally, panaudojęs daug efektingų sulėtintų kadrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug