„Nereikia būti matematiku, kad suprastum, jog tokios pat išmokos nuskandins įmonę“, – interviu vokiečių savaitraščiui „Welt am Sonntag“ pareiškė Matthias Muelleris.
Praėjusią savaitę „Volkswagen“ su JAV reguliavimo institucijomis ir automobilių savininkais pasiekė susitarimą dėl įvairių ieškinių sureguliavimo, pagal kurį išmokės iš viso 14,7 mlrd. JAV dolerių.
Pagal šio susitarimo sąlygas „Volkswagen“ turės išpirkti automobilius arba juos sutaisyti ir bet kuriuo iš šių atvejų kiekvienam savininkui sumokėti 5,1–10 tūkst. JAV dolerių kompensaciją grynaisiais.
Praėjusią savaitę M. Muelleris susitiko su Elzbieta Bienkowska, už vidaus rinką, pramonę, verslumą ir MVĮ atsakinga Europos Komisijos (EK) nare, ir jai pranešė, kad Europoje dyzelinio skandalo padarinius „Volkswagen“ sieks sureguliuoti kitaip negu JAV.
Anot jo, atsižvelgiant į tai, kad reikalavimai išmetamų teršalų kiekiams JAV yra griežtesni negu Europoje, pašalinti neatitikimus automobiliuose, kad jie atitiktų JAV standartus, yra sudėtingiau ir tam reikia didesnių išmokų.
Europoje dyzelinio skandalo padarinius „Volkswagen“ sieks sureguliuoti kitaip negu JAV.
„Man nereikia aiškinti, ką tokios pat išmokos (Europoje), kokios buvo suderintos JAV, „Volkswagen“ reikštų finansiniu požiūriu“, – pareiškė M. Muelleris.
Praėjusių metų rugsėjį „Volkswagen“ prisipažino, kad savo dyzeliniuose automobiliuose įdiegė programinės įrangos, kuri leido klastoti taršos duomenis. Bendrovė jau anksčiau pranešė, kad išlaidoms, susijusioms su šiuo skandalu, atidėjo 16,2 mlrd. eurų (17,9 mlrd. JAV dolerių).