Stefanas Knirschas „Audi“ techninės plėtros vadovo poste buvo tik dešimt mėnesių. Jis pakeitė kita aukščiausios grandies inžinierių, kuris buvo suspenduotas dėl pradėto tyrimo, susijusio su kilusiu skandalu dėl dyzelinių automobilių taršos duomenų klastojimu.
„Audi“ praneša, kad S. Knirschas „traukiasi su Stebėtojų tarybos pritarimu“, tačiau daugiau apie jo pasitraukimo priežastis neskelbiama.
Savo ruožtu Vokietijos laikraštis „Bild am Sonntag“ praėjusią savaitę paskelbė, kad JAV teisininkų firmos „Jones Day“ atliktas vidinis tyrimas esą atskleidė, kad S. Knirschas žinojo, jog „Audi“ dyzeliniuose automobiliuose su trijų litrų varikliais yra įdiegta taršos duomenis padedanti klastoti programinė įranga. Jis esą taip pat melavo apie tai, jog žinojo tai.
Skandalas dėl dyzelinių automobilių kilo praėjusių metų rugsėjį, kai paaiškėjo, kad „Volkswagen“ vienuolikoje milijonų dyzelinių automobilių visame pasaulyje įdiegė oro taršus duomenis klastojančią programinę įrangą.
Daugiausia tokia įranga buvo įdiegta „Volkswagen“ prekės ženklo automobiliuose, tačiau jos aptikta ir koncerno gaminamuose „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“ automobiliuose.
„Audi“ išsamiau komentuoti pranešimo apie savo techninės plėtros vadovo pasitraukimą atsisakė. Taip pat neskelbiama, kas jį pakeis.