Taip bendrovė siekia įsitvirtinti tarp ekologiškai švarių transporto priemonių rinkos lyderių.
Išplatintame pranešime bendrovė teigia planuojanti iki 2025 metų rinkai pristatyti „daugiau nei 30 visiškai elektrinių automobilių“, kurių permetus parduotų 2-3 mln. vienetų, kas sudarytų 20-25 proc. pasaulinių elektrinių automobilių pardavimų.
Pristatydamas tai, ką pavadino „esminiais naujos grupės strategijos statybiniais blokais“, „Volkswagen“ vykdomasis direktorius Matthiasas Muelleris sakė, kad bendrovė siekia „transformuoti savo pagrindinį automobilių gamybos verslą arba, kitais žodžiais tariant, persirikiuoti ir pasirengti naujos kartos mobilumui“.
„Volkswagen“ ketina visą dėmesį sutekti į „patraukliausius ir sparčiausiai augančius rinkos segmentus“, sakė kompanijos vadovas.
„Ypatingas dėmesys bus skirtas elektriniam mobilumui. (...) Grupė ketina per ateinančių dešimt metų pristatyti daugiau nei 30 grynai elektra varomu automobilių“, – sakė M. Muelleris.
„Volkswagen“ mano, kad tokių automobilių pardavimai „galėtų sudaryti maždaug ketvirtadalį pasaulinės automobilių rinkos“.
„Dyzelgeitu“ pramintas „Volkswagen“ skandalas kilo po to, kai praėjusių metų rugsėjį buvo išsiaiškinta, jog bendrovė klastojo savo dyzelinių automobilių išmetamųjų dujų duomenis. Tai leidusi padaryti programinė įranga buvo įdiegta 11-oje mln. automobilių, parduotų visame pasaulyje.