Iš šešių konstrukcijų jau pastatytas, su pylimu sujungtas 48 metrų ilgio ir dešimties metrų aukščio geležinkelio viadukas.
Statybvietėje dirba suvirintojai, bėgius kloja „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojai.
Ketvirtadienio naktį numatomi bandymai, kai viadukas bus maksimaliai apkrautas svoriu.
Jeigu mokslininkai patvirtins, kad važiuoti traukinių sąstatams yra saugu, eismas geležinkeliu bus atnaujintas.
Kol kas nuo žemės iki atramų – 4,5 metro – tiek nepakanka, kad po viaduku pravažiuotų sunkvežimiai.
Projektuotojai mano, kad neverta keisti geležinkelio aukščio, esą geriau po tiltu padaryti nuolydį, kuris siektų vieną metrą.
Pasak bendrovės „Alkesta“ ypatingų statinių statybos vadovo Arūno Visocko, tokia praktika taikoma ir kituose projektuose.
Tiesa, Alytaus miesto savivaldybės statybos skyriaus vedėjos pavaduotojas Sigitas Stumbras perspėja, kad kelio įduboje gali kauptis lietaus vanduo, todėl, matyt, vietoje teks įrengti siurblinę.