Kartingo lenktynių komanda „Paske Racing“ jau antrą kartą iš eilės kartingo ištvermės lenktynes atveš pas žiūrovus: antrą kartą Kauno miesto gatvėmis vyks „ARTkart“ 200 ratų lenktynės ir 4 valandų ištvermės varžybos kartingais. 1 km ilgio trasa prasidės nusileidime nuo M.K.Čiurlionio tilto link H. Ir O. Minkovskių gatvės, ten dalyviai apsisuks ir 300 m ilgio tiesiąją kils link Europos prospekto įsibėgėdami net iki 150 km/val. greičio. Pasiekę Europos prospektą jie staigiai apsisuks ir grįš link Čiurlionio tilto ir pasukę į kairę grįžti link Minkovskių gatvės vėl pradės naują ratą.
Keisis viešojo transporto maršrutai
Dėl laikinai įrengtos trasos renginio metu bus uždarytas pravažiavimas dalimi M.K.Čiurlionio tilto ir pakilimu į Europos prospektą. Taipogi kis dalies viešojo transporto maršrutai.
Renginio metu 47-ojo (Kleboniškis – Onkologinė ligoninė) ir 65-ojo (Bitininkų g. – Geležinkelio stotis) maršrutų autobusų eismas bus organizuotas pakeistomis trasomis, nukreipiant autobusus H. Ir O. Minkovskių g., Veiverių g., Karaliaus Mindaugo prospektu.
47-ojo Kleboniškis – Onkologijos ligoninė maršruto autobusai stos stotelėse „Geležinkelio stotis“, „M. K. Čiurlionio tiltas“, toliau važiuos esamu maršrtu.
65-ojo Bitininkų g. – Geležinkelio stotis maršruto autobusai stos stotelėse: „Geležinkelio stotis“, „Aleksoto gelžbetonis“, „Elevatorius“, „Malūnas“, „H. Ir O. Monkovskių g.“, „Veiverių g.“, „Vytauto Didžiojo tilptas“, „Karaliaus Mindaugo per.“, „Geležinkelio Stotis“.
Renginio metu 22-ojo Geležinkelio stotis – Kauno pilis maršruto autobusai nevažiuos.
61-ojo Geležinkelio stotis (Vainatrakio kapinės) – Girininkai maršruto autobusų eismas bus organizuojamas pakeista trasa, nukreipiant autobusus M.K.Čiurlionio g., Kaunakiemio g., Prietilčio g., Karaliaus Mindaugo per., A.Juozapavičiaus pr., Vaidoto g., Plytinės g., Rokų g., Nemuno g., Rokų g., Plytinės g., Vaidoto g., A.Juozapavičiaus pr., M.K.Čiurlionio gatve.
Savaitgalį tomis gatvėmis, kuriomis drieksis kartingo trasa eismas nėra intensyvus, tad organizatoriai remdamiesi praėjusių metų patirtimi teigė, kad transporto spūsčių nebus. Praėjusiais metais važiuojantiems palei „Rimo Grand Race“ renginio teritoriją M.K.Čiurlionio tiltu teko stabtelėti daugiausia vienai kitai minutei, tačiau organizatoriai juokėsi, kad tai nutikdavo dėl to, kad vieną paliktą eismo juostą vis užkišdavo automobiliai, žiūrintys ne į kelią, o prilipę prie šoninių langų ir stebintys veiksmą trasoje. Žiūrovams rekomenduojama nestabdyti eismo srauto, pastatyti automobilius tam numatytose vietose ir renginį žiūrėti iš specialiai žiūrovams pritaikytų vietų, kur jie galės matyti visą trasą, o susigaudyti, kas joje vyksta jiems padės komentatorius.
Programoje – dvi dienos lenktynių
Šeštadienį, spalio 6 dieną trasoje jau nuo 9:20 val. ryto zvimbs „ARTkart“ klasės gokartų motorai. Atletai treniruosis. 10 val. vyks kvalifikaciniai važiavimai, o nuo 10:40 val. – 200 ratų lenktynės.
Sekmadienį, spalio 7 dieną vyks didžiosios „Rimo Grand Race“ 4 valandų kartingo ištvermės varžybos. Prieš pat 10 val. – kvalifikaciniai važiavimai, o lygiai vidurdienį – varžybų startas. Dėl didžiosios taurės varžysis per dvi dešimtis komandų.
„Su šiuo sportu susidūrę žmonės tiesiog neįsivaizduoja, kokios greitos ir dinamiškos tos kartingo varžybos. Visada norėjome parodyti tikras milžiniškais greičiais trumpose ir siaurose trasose lekiančių sportinių kartingų lenktynes plačiajai visuomenei ir praėjusiais metais pagaliau pavyko įgyvendinti šią svajone: atvežėme kartingo lenktynes į miestą, Kauno centrą“, - sakė renginio organizatorius, daugkartinis Lietuvos kartingo čempionas Paulius Paškevičius.
„Rimo Grand Race“ lenktynių metu 4 valandas be perstojo lenktyniaus įvairiausių kategorijų sportiniai kartingai, įskaitant ir pačią greičiausią KZ2 techniką. Tokie gokartai kartu su vairuotoju sveria vos 175 kg, jie turi 125 kub. cm darbo tūrio variklius, kurie išvysto apie 50 AG. Per 6 bėgių sekvencinę pavarų dėžę jie galią siunčia užpakaliniams ratams ir 100 km/val. greitį gali pasiekti greičiau nei per 2,5 sekundės. Kibios lenktyninės padangos, mažas svoris ir žemas jo centras leidžia mažiesiems lenktynių aparatams posūkiuose skrieti neįtikėtinu greičiu, dėl kurio vairuotojams tenka atlaikyti tokias išcentrines jėgas, kurias patiria tik formulių pilotai.