Dvivietis elektromobilis tapo šeimyniniu krosoveriu
15min žurnalistas Žilvinas Pekarskas naująjį elektromobilį „Hyundai Kona Electric“ išbandė pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis, konkurse „Lietuvos metų automobilis“.
„Nors elektromobilio valdymo mygtukams ir multimedijai turėčiau nedidelių priekaištų (primena senuosius „Lexus“), vis dėlto visuma ima viršų. Jei pirmasis „Kona“ modelis buvo nykštukinis, kurdami antrą inžinieriai gerokai pasistengė, sukurdami puikią erdvę keturiems žmonėms. Todėl tokį elektromobilį drąsiai gali rinktis šeimos“, – sako žurnalistas.
Kurdami antrą inžinieriai gerokai pasistengė, sukurdami puikią erdvę keturiems žmonėms.
Jo teigimu, valdymui ar ergonomikai – jokių priekaištų. O elekros sąnaudos – labai optimalios, lyginant su konkurentais toje pačioje klasėje. Šis elektromobilis nėra toks aptakus, kaip sedanas „Ioniq 6“. Bet jo ir paskirtis kitokia – ir į darbą, ir į sodą. Dėl padidintos prošvaisos.
Labai naudingas funkcionalumas – vidutinis greitis
Žilvinas atkreipė dėmesį į vieną labai naudingą „Kona“ inovaciją:
„Jei keliaujate įsijungę navigaciją ir įvažiuojate į vidutinio greičio matuoklių zoną, ekrane jums rodomas ne tik faktinis ir maksimalus leistinas greitis, bet ir apskaičiuotas šioje zonoje vidutinis. Tai – labai didelė pagalba vairuotojui, norinčiam judėti maksimaliai greitai, bet neviršyti apribojimų“.
Automobilį „eJudėjimo“ festivalyje pristato ,,Autofortas motors”.
Daugiau apie automobilį rasite - čia
Penki įdomūs faktai apie „Hyundai Kona Electric“
Paklausėme, ką apie šio elektromobilios savybes ir išskirtinumą mano dirbtinio intelekto įrankiai.
Štai ką sako DI:
1. Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas. „Hyundai Kona Electric“ turi 64 kWh bateriją, kuri leidžia nuvažiuoti iki 484 km viena įkrova pagal WLTP standartą. Tai vienas iš didžiausių nuvažiuojamų atstumų savo klasėje, užtikrinantis patogias ilgesnes keliones.
2. Greitas įkrovimas. „Kona“ palaiko greitą įkrovimą, o tai leidžia įkrauti 80 proc. baterijos per 47 minutes naudojant 100 kW įkrovimo galią. Tai ypač patogu kelionėse, kur reikia greitai papildyti bateriją.
3. „Kona Electric“ jėgainė išvysto 150 kW (204 AG), tad važiavimas labai dinamiškas. Nors tai nėra sportiniam važiavimui skirtas automobilis, iki 100 km/val. jis gali įsibėgėti per 7,9 sekundės, o tai yra labai geras rodiklis elektriniam SUV.
4. Automobilyje įdiegtos pažangios technologijos, įskaitant 10,25 colio skaitmeninį prietaisų skydelį, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ palaikymą, taip pat įvairias vairuotojo pagalbos sistemas: prisitaikanti traukos kontrolė, juostos palaikymo asistentas ir automatinis avarinis stabdymas.
5. Ekologiškas interjeras. „Kona Electric“ interjere naudojamos perdirbtos ir ekologiškos medžiagos, pabrėžiant gamintojo įsipareigojimą aplinkosaugai. Tai – ir sėdynių medžiaga, ir interjero elementai, kurie yra draugiški aplinkai.
Šie faktai išryškina „Hyundai Kona Electric“ kaip patikimą, efektyvų ir ekologišką pasirinkimą elektrinių automobilių rinkoje.
Beje, pasinaudojus APVA siūloma parama gryniesiems elektromobiliams įsigyti, naujo elektromobilio kainą galima sumažinti 5 tūkst. eurų, naudoto – 2,5 tūkst. eurų (daugiau informacijos APVA puslapyje). Jei reikia įsirengti elektromobilių įkrovimo prieigą, pasidomėkite galimybe gauti tam paramą - čia.
„eJudėjimo“ festivalis – rugpjūčio 22 d.
Ne taip seniai elektromobiliai buvo fantastinių filmų rekvizitai, o dabar jų vis daugiau rieda mūsų šalies keliuose. Tiesa, apie tokias transporto priemones dar sklando nemažai mitų ir ne vienas vairuotojas susimąsto, ar jomis važiuoti apskritai apsimoka. Sužinoti, kaip yra iš tiesų, vilniečius ir miesto svečius jau netrukus pakvies išskirtinis renginys – „eJudėjimo“ festivalis.
Naujienų portalo 15min ir „Ignitis“ organizuojamas „eJudėjimo“ festivalis vyks rugpjūčio 22 d.
Festivalio metu elektromobilių naudotojai dalinsis savo patirtimi, ekonomistai skaičiuos, ar elektromobilis apsimoka, o ekspertai, automobilių bandytojai ir žinomi žmonės diskutuos apie šios transporto rūšies praktiškumą ir ekologiškumą.