Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„eJudėjimo“ festivalio svečias – Europos metų automobilis „Renault Scenic E-Tech Electric“

Rugpjūčio 22 d. Vilniuje, Lukiškių aikštėje, vyks „eJudėjimo“ festivalis. Ypatingi jo svečiai – moderniausi Lietuvoje parduodami elektromobiliai. 15min su jais supažindina dviem būdais: Gazo rubrikos redaktorius Žilvinas Pekarskas dalijasi savo žiniomis ir dirbtinio intelekto (DI) suformuluotais vertinimais.

„Renault“ „Scenic“ istorija tęsiasi jau 27 metus. Šis modelis gimė 1996 m. (praėjus penkeriems metams po to, kai 1991 m. buvo pristatytas to paties pavadinimo koncepcinis automobilis) ir tapo pirmuoju kompaktiniu MPV Europos automobilių istorijoje.

Jo pavadinimas sutrumpintai reiškia „Saugos koncepcija, įkūnyta naujame novatoriškame automobilyje“ (angl. „Safety Concept Embodied in a New Innovative Car“), pasakoja žurnalistas Žilvinas Pekarskas.

VIDEO: Europos metų automobilis 2024 m. – Renault Scenic Electric

Rubrikos Gazas.lt redaktorius pastebi, kad MPV bei vienatūriai – pastaruoju metu nemadingos sąvokos, nes pirkėjai nori krosoverių ar SUV tipo vadinamųjų „parketinių visureigių, kurių dauguma varomi viena ašimi.

Todėl „Renault“ žingsnis naujam elektromobiliui, kuris yra labiau vienatūris (dėl erdvės viduje) nei krosoveris, suteikti legendinio modelio vardą, suprantamas. Taip pat suprantama, kodėl jį pristato kaip krosoverį. Šiemet „Scenic“ Ženevoje sulaukė stulbinamo įvertinimo – buvo išrinktas „Europos metų automobiliu 2024 m.“.

„Scenic“ buvo išrinktas „Europos metų automobiliu 2024 m.“

Scenic man patiko savo erdvės išplanavimu. Ir išvaizda: tiek vidaus, tiek išorės. Tiesa, ratai gal per daug įmantrūs ir gremėzdiški, bet dėl skonio nesiginčijama. O važiuoja Scenic gerai, sėdėti jame patogu. Baterija – vėsinama ir, jei reikia, pašildoma prieš krovimo seansą. Tam tereikia automobilio navigacijoje (instaliuotas „Google“ įskiepis) pasirinkti stotelę, į kurią važiuosite.

Tuomet automobilis pašildo arba atšaldo bateriją iki optimalios krovimui temperatūros, – sako Ž.Pekarskas. – Tokiu būdu iš karto, nuo pirmos minutės, pasiekiama optimali įkrovos galia ir greitis. Tiesa, mano bandymų metu ji neviršijo 85 kW, bet reikės bandyti dar kartą – gal pati stotelė neturėjo pakankamai galios.“

„Renault Scenic E-Tech“ išskirtinė savybė yra jo „Solarbay“ technologija. Ši pažangi elektrochrominė stogo sistema leidžia vairuotojui ir keleiviams valdyti stogo skaidrumo/permatomumo lygį. Vienu mygtuko paspaudimu arba balso komanda „Hey Google – open Solar Bay“ galima valdyti stoglangio uždangą. Tai leidžia sutaupyti ir vietos keleivių galvoms, ir energijos salono šildymui/šaldymui.

„Anksčiau tokią technologiją mačiau tik Porsche, – sako Ž.Pekarskas.

Ar žinote, kad pasinaudojus APVA siūloma parama gryniesiems elektromobiliams įsigyti, naujo elektromobilio kainą galima sumažinti 5 tūkst. eurų, naudoto – 2,5 tūkst. eurų (daugiau informacijos APVA puslapyje).

Jei reikia įsirengti elektromobilių įkrovimo prieigą, pasidomėkite galimybe gauti tam paramą – čia.


Automobilį „eJudėjimo“ festivalyje pristato - Sostena

Daugiau informacijos apie „Renault Scenic E-Tech“ rasite paspaudę - čia.


Penki įdomūs faktai apie naująjį „Renault Scenic E-Tech“ pagal DI

Paklausėme, ką apie šio elektromobilio savybes ir išskirtinumą mano dirbtinio intelekto įrankiai. Štai ką sako DI:

1. Talpi baterija. „Renault Scenic E-Tech“ yra aprūpintas pažangia baterijų technologija, kuri leidžia nuvažiuoti iki 620 kilometrų vienu įkrovimu (pagal WLTP ciklą).

2. Futuristinis dizainas. „Scenic E-Tech“ dizainas yra drąsiai modernus ir futuristinis, išsiskiriantis aerodinaminėmis linijomis, išraiškingais LED žibintais ir unikalia priekinio buferio konstrukcija.

3. Tvari gamyba. „Renault“ siekia, kad „Scenic E-Tech“ būtų vienas iš tvariausių jų gaminamų automobilių. Didelė dalis automobilio interjero medžiagų yra pagamintos iš perdirbtų medžiagų, o gamybos procese naudojama daugiau atsinaujinančių energijos šaltinių. Tai pabrėžia kompanijos įsipareigojimą mažinti savo anglies dvideginio pėdsaką.

4. „Smart Cocoon“ technologija. Automobilyje įdiegta „Smart Cocoon“ sistema, kuri užtikrina optimalų komfortą keleiviams. Sistema automatiškai reguliuoja sėdynių šildymą, ventiliaciją ir apšvietimą, atsižvelgdama į lauko sąlygas bei keleivių pageidavimus. Tai sukuria itin malonią ir personalizuotą vairavimo patirtį.

5. Erdvus interjeras. „Renault Scenic E-Tech“ siūlo įspūdingą interjero erdvę, ypač atsižvelgiant į jo kompaktišką išorės dydį. Dėl elektromobiliams būdingos plokščios grindų konstrukcijos, automobilis suteikia daugiau vietos keleiviams, ypač gale. Tai daro jį praktišku pasirinkimu šeimoms ar tiems, kuriems reikia daugiau vietos bagažui.

„eJudėjimo“ festivalis – rugpjūčio 22 d.

Ne taip seniai elektromobiliai buvo fantastinių filmų rekvizitai, o dabar jų vis daugiau rieda mūsų šalies keliuose. Tiesa, apie tokias transporto priemones dar sklando nemažai mitų ir ne vienas vairuotojas susimąsto, ar jomis važiuoti apskritai apsimoka. Sužinoti, kaip yra iš tiesų, vilniečius ir miesto svečius jau netrukus pakvies išskirtinis renginys – „eJudėjimo“ festivalis.

Naujienų portalo 15min ir „Ignitis“ organizuojamas „eJudėjimo“ festivalis vyks rugpjūčio 22 d.

Festivalio metu elektromobilių naudotojai dalinsis savo patirtimi, ekonomistai skaičiuos, ar elektromobilis apsimoka, o ekspertai, automobilių bandytojai ir žinomi žmonės diskutuos apie šios transporto rūšies praktiškumą ir ekologiškumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?