Patys geriausi pasirinkimai tarp senesnių ir pigesnių automobilių – taupiausios „Audi A2“ arba „Volkswagen Lupo“ versijos, žymimos kodiniu pavadinimu 3L. Tai, anot gamintojo, deklaruoja realiame pasaulyje pasiekiamas vos 3 litrų šimtui kilometrų degalų sąnaudas. Gamintojai šiems abiems automobiliams pasiūlė vienodus VW 1.2 litro TDI 3 cilindrų variklius ir suporavo juos su robotizuotomis pavarų dėžėmis.
Su tokiais agregatais tiek A2, tiek „Lupo“ gali sutilpti į vidutines 3-3.5 l/100 km degalų sąnaudas. Tai – itin geras rezultatas net ir šiomis dienomis, tuo tarpu pastarųjų modelių gamybos metais tokie rezultatai buvo tiesiog etaloniniai. Nauji, modernūs automobiliai su pažangiais nedidelio darbinio tūrio varikliais, anot gamintojų, suvartojantys panašų degalų kiekį, nėra tokie efektyvūs – didesni ir sunkesni ratlankiai su padangomis, didesnis automobilio svoris nesuteikia galimybės prilygti tiek „A2 3L“, tiek „Lupo 3L“ rezultatams. Ypač važiuojant pastoviu 90-100 km/h greičiu.
Norintiems kuo mažesnio ir kompaktiškesnio automobilio, reikėtų rinktis „Volkswagen Lupo“. Nors ir šie automobiliai iš pirmo žvilgsnio yra labai kompaktiški, viduje gana patogiai gali įsitaisyti ir aukštesnis vairuotojas.
Itin ekonomiškus 1.2 litro turbodyzelinius variklius turinčius „Lupo“ reikėtų rinktis atsargiai: nuo paprastų šio modelio versijų jie skyrėsi iš aliuminio pagamintais bagažinės ir variklio gaubtais, taip pat – iš magnio pagamintais važiuoklės elementais. Visa tai suteikia galimybę stipriai sumažinti automobilio svorį – apie 150 kg, palyginti su paprastomis tiek benzininėmis, tiek dyzelinėmis versijomis.
„Volkswagen Lupo“ skelbimus portale Autoplius.lt galite rasti, paspaudę šią nuorodą.
O „Audi A2“ – geresne įranga aprūpintas modelis. Šis automobilis taip pat turi aptakesnį kėbulą, o dėl galinių durų juo patogiau naudotis keturiese – neginčijamai geresnės šio modelio praktiškumo savybės. Techniniai agregatai iš esmės yra identiški tiems, kurie naudojami ir „Volkswagen Lupo“ modelyje.
Įdomu tai, jog vos 61 AG dyzelinį agregatą turintis „A2 3L“ sugeba išvystyti sąlyginai didelį, 168 km/h, greitį. Tokį rezultatą pasiekti leidžia ilgo perdavimo laipsnio 5 pavara bei puikios aerodinaminės savybės.
Perkantys tokius automobilius reikėtų atidžiai patikrinti, ar sklandžiai veikia robotizuota pavarų dėžė. Verta pabrėžti, jog tai yra ne įprasta automatinė transmisija, o elementari mechaninė pavarų dėžė su automatizuotu sankabos valdymu ir pavarų perjungimu. Mechaninė transmisija nei „Audi A2 3L“, nei „Volkswagen Lupo 3L“ modeliuose nebuvo montuojama.
Audi A2 skelbimus portale Autoplius.lt galite rasti pagal šią nuorodą.